• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 18 June - 2024
0
پس از سالها مطالبه و وعده؛

توپ بیمارستان سهند این بار در سبد شرکت عمران

  • کد خبر : 124013
  • 20 آبان 1402 - 9:00
توپ بیمارستان سهند این بار در سبد شرکت عمران
یازاکو - فرهاد سعیدی، مدیرعامل شرکت عمران شهرسهند با بیان اینکه علی‌رغم مذاکرات و پیگیری‌های مستمر از ارگان‌های متولی حوزه درمان در راستای احداث بیمارستان در شهر جدید سهند، تفاهم‌ها و مذاکرات قبلی نتیجه نداد گفت:با اخذ مجوز از شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، شرکت عمران شهر جدید سهند، فاز اول بیمارستان شهر جدید را در قالب ۶۴ تخت به همراه ساختمان اورژانس(متناسب با ظرفیت بیمارستان ۲۰۰ تختی) احداث می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، وی افزود:با تدابیر اتخاذ شده این بیمارستان قابلیت توسعه به ۲۰۰ تخت بیمارستانی را خواهد داشت.

فرهاد سعیدی گفت:با توجه به ضرورت وجود امکانات درمانی در قالب بیمارستان در این شهر در حال توسعه، شرکت عمران در راستای ارج نهادن به دستاوردهای سفر ریاست جمهوری و دستورات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و مطالبات شهروندان عزیز، عهده دار تأمین زمین برای بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی و احداث ساختمان اورژانس متناسب با آن و احداث فاز اول بیمارستان شهر جدید سهند با ظرفیت ۶۴ تخت می شود.

علی رغم وعده ها؛ علوم پزشکی و تامین اجتماعی پا پس کشیدن!

وی گفت: با وجود وعده ها و خبرهای مبنی بر مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تامین اجتماعی برای احداث بیمارستان در شهر سهند،احداث بیمارستان ۳۰۰ تختی در سهند با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی تبریز منتفی شد.

مدیرعامل شرکت عمران سهند گفت: حاضر بودم تمامی زمین‌های با کاربری درمانی شرکت را تحویل دهم، اما یک بیمارستان ۳۰۰ تختی در سهند احداث شود که متاسفانه در پی عدم امکان تامین مالی از سوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز این موضوع منتفی شده و تفاهم‌ شرکت عمران شهر جدید سهند و دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای مشارکت در احداث بیمارستان در شهر جدید سهند، پس از ماه ها مذاکره مبادله نشد.

وی تصریح کرد:در جلسه فرمانداری شهرستان اسکو ،معاونین دانشگاه علوم پزشکی تبریز از عدم تأمین مالی در مشارکت احداث بیمارستان شهر جدید سهند خبر دادند و دانشگاه علوم پزشکی تبریز به ارائه طرح و نقشه بیمارستان بسنده کرده و شرکت عمران به دلیل نیاز ضروری شهر جدید سهند، تامین زمین و احداث بیمارستان را عهده‌دار شد.

وی گفت:علی‌رغم پیگیری‌های سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، سازمان تامین اجتماعی استان نیز در گذشته عدم مشارکت در احداث بیمارستان در شهر جدید سهند را اعلام کرده بود.

سهند شهری در حال توسعه اما بدون بیمارستان

فرهاد سعیدی با اشاره به توسعه و افزایش جمعیت سهند با وجود پروژه های فعال نهضت ملی مسکن اظهار داشت:متاسفانه شهر جدید سهند تاکنون فاقد بیمارستان بوده است و مردم این شهر متحمل سختی‌هایی بسیاری از این بابت شده اند.

وی ابراز امیدواری کرد:ان‌شاءالله با احداث ساختمان بیمارستان ۶۴ تختی و اورژانس متناسب با بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی با برآورد اولیه ۳۰۰ میلیارد تومان توسط شرکت عمران و تجهیز آن توسط متولیان امر، بخش بزرگی از نیازهای مردم شهر جدید سهند در این رابطه مرتفع شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=124013

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});