• امروز : شنبه - ۹ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 29 June - 2024
3
دبیر جشنواره جایزه ملی فناوری ایران تاکید کرد:

صنعت، بدون فناوری به جایی نمی رسد

  • کد خبر : 126994
  • 18 آذر 1402 - 11:45
صنعت، بدون فناوری به جایی نمی رسد
یازاکو - امیر حسین اسدی در آیین اختتامیه یازدهمین نمایشگاه رینوتکس و نخستین فستیوال فناوری دانش آموزی رینوفست گفت: فناوری کلید توسعه کشور است و لازمه توسعه صنعت توجه به حوزه های فناوری و نوآوری است. مگر می شود صنعت بدون فناوری به جایی برسد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، وی خاطر نشان کرد: جایزه ملی فناوری در واقع، معرفی مسیرها و فرایندهای این توسعه است و در چهار محور برگزار می شود.

وی تصریح کرد: دستگاه ها و موسسات حامی فناوری، دستگاه های دولتی، نهادهای عمومی، شتابدهنده ها، خیرین و موسسات کارآفرینی و توسعه دهنده فناوری در کشور چهار بخشی هستند که در قالب این جشنواره از آن ها تقدیر می شود.

دبیر جشنواره جایزه ملی فناوری ایران با بیان اینکه از سال آینده این جایزه به شکل بین المللی خواهد بود ابراز امیدواری کرد: امیدواریم سال آینده به مدد برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بستری ایجاد شود تا ایرانیان مهاجرت کرده با شرکت موثر خود در این جشنواره و با مشارکت بخشی ایده‌های خلاقانه و نوآورانه خود به کشور بازگردند.

امیرحسین اسدی با اشاره به بخش دانش آموزی یازدهمین نمایشگاه رینوتکس گفت: نباید فراموش کرد دانش آموزان آینده‌ساز کشورند و قول می‌دهیم در سال آینده به تمام شرکت کنندگان در این رویداد جایزه داده شود. چرا که در بخش دانش آموزی برنده و بازنده نداریم.

وی تاکید کرد: همه شرکت کنندگان دانش آموز در جشنواره‌های فناوری و نوآوری برنده هستند چرا که برای آینده کشورشان تلاش می‌کنند و باید مورد تقدیر قرار گیرند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=126994

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});