• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
5

پیشرفت ۷۰ درصدی احداث پل عابرپیاده “پل سنگی” مسیر چایکنار تبریز

  • کد خبر : 127770
  • 26 آذر 1402 - 9:46
پیشرفت ۷۰ درصدی احداث پل عابرپیاده “پل سنگی” مسیر چایکنار تبریز
یازاکو-شهردار منطقه ۱ تبریز از پیشرفت ۷۰ درصدی پل عابرپیاده پل سنگی، به عنوان یکی از پروژه های انسان محور شهرداری منطقه ۱ خبر داد و گفت: ۱۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان برآورد اولیه احداث این پروژه است که تلاش داریم تا پایان بهمن سال جاری به بهره‌برداری برسد.

به گزارش یازاکو به نقل شهریار، حمید شاهوردی با اعلام این خبر گفت: پروژه پل عابر پیاده  پا سنگی به طول ۱۲۵ متر، یکی از پروژه‌های ترافیکی و انسان‌محور شهرداری منطقه ۱ در بودجه سال جاری است که دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: با توجه به اینکه این پل یکی از نقاط حادثه‌خیز تبریز بوده و همواره در این محل تصادف منجر به فوت داشتیم، عملیات احداث پل عابرپیاده پل‌سنگی بر اساس مصوبات ترافیکی، در بودجه سال جاری شهرداری منطقه ۱ پیش‌بینی و اجرایی  شده است.

شاهوردی با اشاره به بدعهدی مشارکت‌کننده این پروژه خاطرنشان کرد: پروژه پل عابرپیاده پل‌سنگی جزء پروژه‌های مشارکتی شهرداری منطقه ۱ بود که بدعهدی مشارکت‌کننده موجب نارضایتی شهروندان و روند کند احداث این پل شده بود. وی یادآور شد: تلاش داریم به بهره‌مندی از توان فنی و ظرفیت‌های  مجموعه شهرداری منطقه ۱ تبریز، تا پایان بهمن‌ماه این پروژه را آماده بهره‌برداری کنیم.

شهردار منطقه ۱ تبریز با اشاره به مشخصات فنی پل عابرپیاده پل‌سنگی نیز گفت: پل عابرپیاده پل‌سنگی ۱۲۵ متر طول، ۲ متر و نیم عرض و ۵ متر و نیم ارتفاع دارد که با  ۴ پایه و سه دهنه به صورت سگمنتال اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: ۳۶ متر از  پل عابرپیاده از سمت مسجد پل‌سنگی عرشه‌گذاری شده است که در ادامه روی پل و در نهایت بخش پایانی آن عرشه‌گذاری می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=127770

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});