• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
11

همه‌چیز در مورد مرکز تعویض پلاک تبریز

  • کد خبر : 44898
  • 13 دی 1400 - 13:08
همه‌چیز در مورد مرکز تعویض پلاک تبریز
یاز اکو - مرکز تعویض پلاک تبریز همه روزه آماده‌ی ارایه‌ی خدمات برای مردم تبریز و استان آذربایجان‌شرقی است.

همه‌چیز در مورد مرکز تعویض پلاک تبریز

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، موسسه راه گشا (مرکز تعویض پلاک) تبریز در پشت شهرک آزمایش تبریز در جنوب اتوبان شهیدکسایی قرار گرفته است.

ریاست این موسسه هم‌اکنون برعهده‌ی سرهنگ فتح‌الله عطاریان است و مرکز تعویض پلاک تبریز همه‌روزه آماده‌ی ارایه‌ی خدمات برای مردم تبریز و استان است.

خدمات مرکز تعویض پلاک تبریز

از جمله خدماتی که در این مرکز ارایه می‌شود می‌توان به تعویض پلاک، فک رهن، هک شاسی و هک رهن و… اشاره کرد. این خدمات شامل تمام وسایل موتوری و حمل و نقل از وسایط نقلیه‌ی سبک تا سنگین است.

مراحل تعویض پلاک خودرو تبریز

تعویض پلاک خودرو چندین و چند مرحله دارد که در ادامه یک به یک آنها را برایتان شرح می دهیم:

بعد از ورود به پارکینگ مرکز تعویض پلاک تبریز و پرداخت قبض ورودی برگه ی نوبت دهی را دریافت نمایید که البته ممکن است این قبض را به صورت اینترنتی دریافت کرده باشید.

شماره ی غرفه ی مورد نظر بر روی برگه درج شده است و شما باید بر روی غرفه مورد نظر بروید و مدارک مربوطه  را اخذ نمایید.

مدارک را در داخل پوشه برای بررسی نهایی به مسئول کارشناسی تحویل دهید.

در باجه ی مربوطه نامه ی مربوط به کارشناس افسر را دریافت کنید تا صحت شماره های بدنه،شاسی،موتور،پلاک و اصالت خودرو بررسی گشته و مجوز تعویض پلاک صادر گردد.

از همان غرفه، نامه ای دریافت می کنید که میبایست آن را به افسر و کارشناس حاضر در پارکینگ بدهید تا شماره پلاک، شماره بدنه، شماره شاسی، شماره موتور و اصالت اتومبیل شما را بررسی کند و ضمن تایید آن اجازه تعویض پلاک را صادر نماید.

پس از اخذ مجوزهای لازمه، باید خلافی ماشین بررسی شود. بهتر است قبل از مراجعه امور تسویه خلافی در مراکز پلیس +۱۰ انجام شود تا با خلافی صفر این مرحله را زودتر رد کنیم اما اگر خلافی صفر نباشد، با استفاده از دستگاههای پوز این مرکز می توانید خلافی خود را تسویه کنید، سپس هزینه تعویض پلاک از طریق باجه بانکی پرداخت خواهد شد.

حالا نوبت فک پلاک است. پس از دریافت برگ سبز و تحویل و نصب پلاک جدید است.

جهت خارج شدن از پارکینگ میبایست برگه اولیه ای که دریافت کردید را تحویل داده و از پارکینگ خارج شوید.

هزینه‌ی تعویض پلاک خودرو

در این رابطه اسماعیل‌زاده مسئول بازرسی موسسه راه گشا، هزینه‌ی تعویض پلاک برای خودروهای سواری۲۷۳ هزار تومان است که این رقم نسبت به قیمت خودرو متغیر است.

آدرس مرکز تعویض پلاک تبریز

آدرس تعویض پلاک تبریز، اتوبان شهید کسایی ضلع جنوبی اتوبان، کمی بالاتر از روبروی مارالان، شهرک آزمایش مرکز تعویض پلاک تبریز می باشد.

ساعات کاری مرکز تعویض پلاک خودرو تبریز

این مرکز همه‌روزه به غیر از روزهای تعطیل فعالیت خود را از ساعت ۷ صبح آغاز می‌کند و تا ۳ بعد از ظهر به مردم خدمات ارائه می‌دهد. البته در بیشتر مواقع، به‌علت تعداد زیاد مراجعه‌کنندگان، خدمات این مرکز تا ساعت ۶ بعد از ظهر ادامه می‌یابد.

همچنین طی ساعات فعالیت مرکز تعویض پلاک خودروی تبریز، روزانه حدود ۸۵۰ تا ۱۰۰۰ خودرو نوبت‌دهی شده و خدمات دریافت می‌کنند.

نوبت‌دهی اینترنتی تعویض پلاک خودرو در تبریز

رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به ازدحام روزانه‌ی مردم در مراکز تعویض پلاک و نظر به شیوع بیماری کرونا، مقرر شده است سیستم نوبت‌دهی مرکز تعویض پلاک کلانشهر تبریز به صورت اینترنتی باشد.

اسماعیل‌زاده در این رابطه با اشاره به اینکه امکان نوبت‌دهی به‌صورت آنلاین در مرکز نوبت‌دهی تبریز وجود دارد، از همشهریان عزیز درخواست کرد تا برای جلوگیری از ازدحام، مراجعان در ساعت نوبت خود به این مرکز مراجعه کنند.

سرهنگ منفرد، رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی گفت: «این طرح از طریق سایت‌های اینترنتی nobatdehi.epolice.ir و www.rahvar120.ir  قابل دسترس خواهد بود و شهروندان می‌توانند قبل از مراجعه به مرکز تعویض پلاک به این سایت‌ها مراجعه و نوبت اینترنتی دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: افراد به هیچ عنوان بدون نوبت به مرکز مراجعه نکنند چراکه از خدمات دهی بدون نوبت خودداری خواهد شد.

نوبت‌دهی اینترنتی شماره گذاری و تعویض پلاک در ۱۰ استان کشور اجرایی می شود.

مسئول بازرسی موسسه راه گشا همچنین تاکید کرد: در سطح استان هیچ نهادی به اندازه‌ی مرکز تعویض پلاک مراجعه‌کننده ندارد، بدین جهت از مردم می‌خواهیم صبر و شکیبایی به خرج دهند تا این امور به درستی انجام شوند.

شماره تلفن‌های مرکز تعویض پلاک تبریز جهت پاسخگویی به سوالات شهروندان  و ۳۵۴۵۲۵۰۳  و  ۳۵۴۵۶۳۵۴ است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=44898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۱
  1. با سلام در تعویض پلاک تبریز کارشناسان بازدید واقعا عالی هستند به جز جعفر نجفی که عقده دارند و سر هیچ گیر الکی میده و رفتار ناشایست داره لطفا ایشون حذف بشن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});