• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

ضرورت تسریع در ساماندهی بزرگراه شهید کسائی تبریز

  • کد خبر : 44884
  • 13 دی 1400 - 13:15
ضرورت تسریع در ساماندهی بزرگراه شهید کسائی تبریز
یاز اکو - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی بر ضرورت تسریع در ساماندهی بزرگراه شهید کسائی تبریز تاکید کرد .

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی، جواد رحمتی در جلسه کمیته ایمنی راههای استان با انتقاد شدید از ناهماهنگی برخی از سازمان های ذیربط در قبال ارتقای ایمنی کنارگذر جنوبی تبریز گفت: متاسفانه ناهماهنگی موجود بین شهرداری و اداره کل راهداری باعث شده است در دوسال گذشته طرح توسعه بزرگراه شهید کسائی همچنان بلاتکلیف بماند.

وی با اشاره به اینکه این امر عملا ترک فعل است افزود: دادستان تبریز باید به عنوان مدعی العموم با ورود به این موضوع، علیه افراد خاطی اعلام جرم کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: آمار بالای تردد در کنارگذر شهید کسایی جنوبی تبریز می طلبد که برای جلوگیری از تصادفات و حوادث جاده ای، ساماندهی این بزرگراه برای ارتقای ایمنی اجرائی شود.

رحمتی افزود: جابجایی و انتقال درختان رفوژ میانی این بزرگراه توسط شهرداری تبریز برای اجرای عملیات تعریض بزرگراه ضروری است.

اقدامات فوری برای ارتقاء ایمنی بزرگراه کسائی ضروری است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی نیز گفت: این اداره کل اقدامات لازم در مورد ساماندهی لاین جنوبی این کنارگذر را انجام داده، اما اقدامات مربوط به لاین شمالی که مسئولیت آن بر عهده شهرداری بود به رغم گذشت دوسال همچنان انجام نشده است.

اروجعلی علیزاده افزود: این کنارگذر شهر تبریز با ۲۲ ورودی و خروجی شرایط بسیار نامناسبی داردکه اقدامات فوری برای ارتقاء ایمنی این بزرگراه ضروری است.

آزادراه شهید کسایی یا کنارگذر جنوبی تبریز به طول ۱۹ کیلومتر در جنوب شهر تبریز واقع شده که در امتداد مرز جنوبی این شهر، جنوب شرقی تبریز را به جنوب غربی آن متصل می‌کند و بخش مهمی از تصادفات منجر به فوت شهر تبریز مربوط به این کنارگذر است.

بر اساس آمارها حدود سه درصد کل تصادفات جاده ای آذربایجان شرقی در کنارگذر جنوبی تبریز روی می‌دهد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=44884

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});