• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
1

پارک محله‌ای حافظ با مساحت ۱۵۰۰ مترمربع آماده بهره برداری است

  • کد خبر : 129492
  • 11 دی 1402 - 17:00
پارک محله‌ای حافظ با مساحت ۱۵۰۰ مترمربع آماده بهره برداری است
یازاکو - شهردار منطقه ۳ تبریز از اتمام عملیات جدول گذاری و کفسازی پیاده راه های پارک محله‌ای حافظ خبر داد و گفت: با اتمام عملیات عمرانی به زودی عملیات کاشت فضای سبز این پارک شروع می شود.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، علی قاسمی با اشاره به‌ ضرورت توسعه فضاهای سبز شهری، از احداث یک پارک محله‌ای جدید در خیابان حافظ به متراژ ۱۵۰۰ متر مربع خبر داد و اظهار کرد: بعد از اتمام عملیات خاکبرداری، تسطیح، جدول گذاری و کفسازی پیاده راه ها عملیات کاشت درخت و ایجاد فضای سبز در این پارک محله ای شروع می‌شود.

وی با اعلام اینکه در سال‌ جاری بخش قابل‌توجهی از همت و تلاش این منطقه، صرف توسعه فضای سبز شده، افزود: در کنار برنامه‌های عمرانی و خدماتی، سعی می کنیم فضاهای انسان‌محور را در سطح منطقه تقویت کنیم. از اینرو پارک‌های محله‌ای فرصت ارزشمند شهرداری منطقه ۳ برای ارتقای برنامه‌های نشاط‌بخش است.

شهردار منطقه ۳ تبریز اظهار داشت: در همین راستا، پارک محله ای حافظ به متراژ ۱۵۰۰ متر مربع در خیابان حافظ در حال احداث بوده و با شروع عملیات کاشت فضای سبز، این پارک محله ای آماده بهره بردای است.

وی ادامه داد: برای آماده سازی این پارک محله‌ای علاوه بر ۴۰۰ متر جدول گذاری، ۸۰۰ متر عملیات کفسازی انجام شده است.

قاسمی با تاکید بر اهمیت مشارکت و همکاری شهروندان در توسعه فضای سبز، بیان داشت: امیدواریم طی روزهای آینده این فضا برای استفاده شهروندان آماده شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=129492

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});