• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
2

ساماندهی دست فروشان محدوده مرکزی تبریز با احداث بازارچه های محلی

  • کد خبر : 130875
  • 27 دی 1402 - 11:45
ساماندهی دست فروشان محدوده مرکزی تبریز با احداث بازارچه های محلی
یازاکو - شهردار منطقه ۸ با فرماندار تبریز، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر، مدیر عامل سازمان میادین، معاون دادستان و عوامل نیروی انتظامی جلسه ای برگزار و پیرامون ساماندهی دستفروشان محدوده بازار با احداث بازارچه های محلی و... تبادل نظر کردند.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، حسین منیری فر با اشاره به اجرای طرح انضباط شهری، گفت: شهرداری منطقه هشت تبریز با همکاری ارگان های مختلف، طرح ساماندهی دستفروشان منطقه بازار را در دستور کار خود قرار داده و برآن است تا با احداث بازارچه های محلی، شب بازار، جمعه بازار و … در نقاط مختلف هسته مرکزی شهر، دستفروشان محدوده بازار تبریز را ساماندهی کند.

در این جلسه یونس فاتح فرماندار تبریز به همکاری صمیمانه و تعامل فی مابین ارگان ها در راستای ساماندهی دستفروشان بازار و تجمیع آنها در بازارچه های محلی، تاکید و خواستار احداث بازارچه های محلی مختلف بصورت پایلوت در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۸ شد.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری نیز در این نشست با تشریح مشکلات و موانع موجود برای احداث بازارچه های محلی در سطح شهر عنوان کرد: احداث بازارچه های محلی با تعامل و همکاری صمیمانه مناطق ۱۰ گانه شهرداری های تبریز امکان پذیرخواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سازمان به تنهایی نمی تواند مشکلات موجود را مرتفع سازد ادامه داد: مجموعه شهرداری تبریز نیز باید مانند دیگر کلانشهر ها در احداث و ساماندهی مشاغل مزاحم شهری بصورت یکپارچه عمل نماید، همچنین با برنامه ریزی دقیق، هماهنگی و مطالعات صحیح می توان در احداث و ساماندهی مشاغل موفق عمل کرد و از این طریق کلیه ی شهروندان از آثار مثبت این همکاری و تعامل بهره مند می شوند.

در ادامه مقرر شد، طی روزهای اتی مکان یابی بازارچه های محلی به همراه شب بازار و جمعه بازارها توسط کارشناسان مربوطه، شناسایی شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=130875

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});