• امروز : شنبه - ۱۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
3

اهتمام شهرداری منطقه ۴ برای اتمام مسیرگشایی شهید بی‌مثل تا پایان سال جاری

  • کد خبر : 132596
  • 12 بهمن 1402 - 12:45
اهتمام شهرداری منطقه ۴ برای اتمام مسیرگشایی شهید بی‌مثل تا پایان سال جاری
یازاکو - شهردار منطقه ۴ تبریز از تلاش برای اتمام مسیرگشایی شهید بی مثل تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: از ۴۵ ملک واقع در مسیرگشایی خیابان ۱۸ متری شهید بی مثل به طول ۴۳۵ متر، ۳۱ ملک تملک شده و تملک ۴ ملک دیگر با جدیت پیش می رود.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، هادی مقدم زاده در گفتگو با برنامه تلویزیونی تبریزیم با اشاره به گام های عملی منطقه در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی افزود: استخر آتش نشانی ستارخان با پیشرفت ۷۵ درصدی فاز اول در بخش ابنیه و همچنین فاز دوم این پروژه در بخش تجهیزاتی و مکانیکی با پیشرفت ۲۰ درصدی با شتاب پیش می رود.

وی اضافه کرد: اجرای پروژه استخر آتش نشانی ستارخان با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال در بخش کم برخوردار منطقه حائز اهمیت است.

شهردار منطقه ۴ یادآور شد: پروژه احیاء و بهره برداری از ورزشگاه ۵ هزار نفری شهید قویدل با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال در سال جاری تقدیم شهروندان شده است.

مقدم زاده مجموعه فرهنگی ورزشی واقع در بلوار ستارخان را یکی از پروژه های ورزشی محرومیت زدا خواند و افزود: فاز اول این مجموعه ورزشی با پیشرفت ۷۵ درصدی و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی با شتاب پیش می رود.

او به دسترسی فاز دوم این پروژه به خیابان انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: این فاز مجموعه فرهنگی ورزشی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال برای منطقه ارزش افزوده نیز ایجاد می کند.

شهردار منطقه ۴ تبریز تصریح کرد: زمین چمن مصنوعی شهدای هوانیروز واقع در بلوار خلبان به مساحت ۸۲۰۰ مترمربع و با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر بهره برداری و تقدیم شهروندان می شود.

مقدم زاده ادامه داد: ۳۵ درصد بافت فرسوده تبریز در این منطقه واقع شده و در این محدوده، بسته های تشویقی متعددی برای بازآفرینی شهری در نظر گرفته شده و با لحاظ ضوابط شهرسازی، پروانه ساخت در این بافت رایگان است.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به مسیرگشایی های در دست اقدام حوزه بافت فرسوده، افزود: از ۴۵ ملک واقع در مسیرگشایی خیابان ۱۸ متری شهید بی مثل به طول ۴۳۵ متر، ۳۱ ملک تملک شده و تملک ۴ ملک دیگر نیز با جدیت پیش می رود که تلاش می کنیم تا پایان سال این مسیر بازگشایی شود.

مقدم زاده با اشاره به لزوم حفظ و هویت افزایی خانه های تاریخی و توسعه گردشگری، خاطرنشان کرد: برای آزادسازی محوطه باغ موزه ستارخان با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در فاز اول از هشت ملک در دستور کار، هفت ملک آزادسازی شده و توافق تنها ملک باقی مانده انجام شده و در مرحله تخریب و آزادسازی قرار دارد.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به بافت متراکم این منطقه و ضرورت پاسخ به مطالبات شهروندان برای رفع سد معبر، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵۸ خودرو سد معبری و طبق میوه فروش جمع آوری شده است.

مقدم زاده ترافیک را موضوعی اولویت دار عنوان کرد و گفت: نصب بنر اخطاریه و هماهنگی انجام شده با واحد بیمه واقع در نبش خیابان ورزش، به کاهش بار ترافیکی مقابل این ساختمان منجر شده است.

شهردار منطقه ۴ اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۴۰۳ فقره پروانه ساختمانی صادر شده که نسبت به سال قبل رشد مناسبی است.

به گفته مقدم زاده، در راستای رفاه حال شهروندان از ابتدای سال جاری بیش از ۳۳ هزار تن آسفالت با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان در سطح معابر توزیع شده که این رقم برای سال آتی ۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=132596

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});