• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

پژواکی برای نهادهای پاک

  • کد خبر : 135081
  • 05 اسفند 1402 - 11:41
پژواکی برای نهادهای پاک
یازاکو - قدمی کوچک که آن مرد با دلی شکسته برداشت، چنان خالصانه بود که امروز پهنای یک شهر را درمی‌نوردد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، صبح جمعه چهارم اسفند ماه همایشی با عنوان همدلی با نیکان در گرامیداشت پانزدهمین سال گشت تاسیس انجمن خیریه پژواک با همکاری و در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز برگزار شد.

آن روزگار شاید این خیریه گمنام و غریب بود اما اکنون به همت و اهتمام مردان و زنان نیکنام و ساعی شهرمان همچون، حاج صمد حسن‌زاده (رئیس اتاق بازرگانی ایران) در قامت رئیس هیئت امنا، دکتر جلیل واعظ قراملکی (فوق تخصص انکولوژی و سرطان خون) و مهندس علی‌اکبر خازن (مدیر عامل خیریه) و حکما تلاش‌ها و حمایت‌های مردمی گمنام اما تلاشگر دیگر نیازی به معرفی ندارد و آوازه‌اش در استان آذربایجان شرقی طنین انداز است.

این همایش با تشریح عملکرد و خدمات انجام شده و برنامه‌های آتی خیریه پژواک همراه بود و در انتها با سخنرانی حاج سعید جلالی نماینده موسسات مردم نهاد تبریز و مهمان ویژه این همایش سرکار خانم سعیده قدس، بنیانگذار موسسه بزرگ و بنام خیریه محک خاتمه یافت.

این همایش به اتمام رسید اما نام مرحوم آقای مستجاب احمدیان موسس انجمن خیریه پژواک درخششی ابدی بر تارک روان‌های پاک خواهد داشت. روحش شاد و یادش گرامی
لازم به ذکر است انجمن خیریه پژواک در حوزه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان با دو شعبه‌ی تبریز و سراب در سطح استان آذربایجان شرقی در حال خدمت رسانی به نیازمندان است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=135081

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});