• امروز : یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 20 October - 2024
6

استقبال از مسافران نوروزی با برنامه‌های متنوع فرهنگی و خدماتی در شمالغرب تبریز

  • کد خبر : 137823
  • 01 فروردین 1403 - 9:30
استقبال از مسافران نوروزی با برنامه‌های متنوع فرهنگی و خدماتی در شمالغرب تبریز
یازاکو - شهردار منطقه ۴ تبریز از تدارک برنامه‌های متنوع فرهنگی و خدماتی برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، هادی مقدم‌زاده با بیان این خبر، گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۳، برنامه‌های متنوع فرهنگی و خدماتی برای شهروندان و مسافران پیش‌بینی شده است، که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود تلاش خواهیم کرد خدمات شایسته‌ای ارائه نماییم.

وی به فضاآرایی و زیباسازی معابر اشاره کرد و گفت: کاشت انواع گل‌های بهاره و نصب المان‌ها و آثار پر محتوا در میادین و پارک‌های سطح منطقه عملیاتی می‌شود.

شهردار منطقه ۴ تشریح کرد، بزرگترین فرش‌گل تبریز به مساحت ۶۰۰ متر مربع در میدان بزرگ آذربایجان یکی دیگر از اقداماتی بوده که برای استقبال از سال جدید در حوزه این منطقه اجرا شده است.

مقدم زاده با بیان اینکه برنامه‌های گردشگری متنوعی با محوریت ستاد استقبال از مهمانان نوروزی، برای سال جدید در نظر گرفته شده ‌است، افزود: استقرار محل ویژه راهنمای گردشگری، توزیع بسته‌های فرهنگی، کارواش رایگان و ایجاد برخی امکانات جانبی، از جمله خدمات ستاد استقبال از نوروز شهرداری منطقه ۴ تبریز در میدان آذربایجان است.

وی ادامه داد: گروه موتورسوار راهنمای گردشگری منطقه نیز در ورودی میدان آذربایجان مستقر بوده و در صورت لزوم، به هدایت و راهنمایی مسافران اقدام می‌نماید.

مقدم‌زاده با اشاره به برخی برنامه های پیش بینی شده در در محل ستاد استقبال، افزود: شهرداری منطقه ۴ با نصب المان‌های ساعت، آیینه، آکوارویوم و هفت‌سین در میدان آذربایجان به استقبال تحویل سال نو می‌رود.

او ادامه داد، همچنین ویژه برنامه افطارلیق از ۲۵ تا ۲۸ اسفندماه سال جاری در سالن پارک صفای خیابان بهار اجرا شده و در ایام نوروز نیز از پنجم الی هشتم فروردین ماه، بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=137823

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});