• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

تداوم عملیات گسترده پاکسازی و نخاله برداری زمین های بایر شهرک خاوران

  • کد خبر : 143275
  • 29 اردیبهشت 1403 - 17:00
تداوم عملیات گسترده پاکسازی و نخاله برداری زمین های بایر شهرک خاوران
یازاکو - طرح بزرگ نخاله برداری و پاکسازی زمین های بایر شهرک خاوران همچنان با جدیت ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، شهرک خاوران به عنوان یک شهرک نوین، از قطعات بایر و بدون ساخت و ساز بسیاری برخوردار است که متأسفانه، بیشترین موارد رها سازی غیر قانونی شبانه زباله و نخاله های ساختمانی و آلوده سازی زیست محیط و منظر شهری در این قطعات خالی و بایر اتفاق می افتد.

از این رو شهرداری منطقه ۹، طرح پاکسازی و نخاله برداری زمین های بایر شهرک خاوران را از اول اردیبهشت ماه به اجرا درآورده است.

اکیپ های خدماتی معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه، طی ۸ روز گذشته، توانستند ۵ هزارمتر مربع قطعه بایر را از وجود ۵۰ تن نخاله ساختمانی پاکسازی کنند.

همچنین، کار انتقال ۵۰ تن نخاله ساختمانی توسط ۱۰۰ بار کمپرسی به غرب کلانشهر تبریز و نخاله گاه غرب تبریز به انجام رسیده است.

این طرح مؤثر در پاکسازی سطح شهرک خاوران از آلاینده های زیست محیطی و مخرب سیما و منظر شهری این شهرک، با تلاش اکیپ های خدماتی و مدیریت بحران منطقه با هدف برخورداری ساکنان این محدوده از نعمت زندگی در محیطی پاک و سالم کماکان ادامه خواهد یافت؛ اما روشن است که این طرح زیست محیطی بزرگ، بدون همکاری و مشارکت ساکنان منطقه امکان پذیر نخواهد بود.

از این رو، از شهروندان عزیز درخواست می شود در صورت مشاهده رهاسازی نخاله های ساختمانی توسط افراد متخلف، در کنار جلوگیری از ارتکاب این عمل ناشایست، سریعا مراتب را جهت بررسی به شماره ۱۳۷ خدمات شهری اطلاع رسانی نمایند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=143275

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});