• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

اجرای طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر تبریز بر اساس مفاد بیانیه گام دوم انقلاب

  • کد خبر : 143384
  • 30 اردیبهشت 1403 - 14:00
اجرای طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر تبریز بر اساس مفاد بیانیه گام دوم انقلاب
یازاکو - معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز گفت: برای اولین در کشور، طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر بر اساس مفاد بیانیه گام دوم انقلاب در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، محمدرضا روشنی با بیان این مطلب اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب به هیچ عنوان یک موضوع نمادین نیست و به عنوان یک برنامه جامع برای اداره امور کشور در تمام شئونات محسوب می شود.

وی افزود: طرح جامع حمل و نقل و ترافیک نیز که به منظور تعیین نحوه مدیریت امور حمل و نقل و ترافیک شهر تبریز در افق پانزده ساله در حال انجام است از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

روشنی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب دارای هفت اصل کلی شامل علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی و روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی است که تمامی آنها بر اساس جدیدترین علوم و فنون روز دنیا کم و بیش ارتباط تنگاتنگی با مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهرها دارند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز یادآور شد: بنابه دلایلی که گفته شد قرارداد مطالعات طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر تبریز با دانشگاه تربیت مدرس ایران منعقد شده که در حال حاضر قویترین گروه حمل و نقل و ترافیک ایران را داراست.

روشنی تاکید کرد: رعایت مفاد بیانیه گام دوم انقلاب نیز در شرح خدمات قرارداد مذکور پیش بینی شده و برای هدایت این مطالعات از تمامی ظرفیت علمی و اجرایی اساتید دانشگاهی، سازمان نظام مهندسی و متخصصین مجرب شهر تبریز استفاده خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=143384

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});