• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

عکاسی از کوه فوجی ژاپن ممنوع شد

  • کد خبر : 143652
  • 01 خرداد 1403 - 22:16
عکاسی از کوه فوجی ژاپن ممنوع شد
اهالی یک شهر ژاپنی در 21 مه، در تلاش برای جلوگیری از گرفتن عکس توسط تعداد فزاینده گردشگران، مانع مشبک بزرگی را در زوایه تماشای کوه فوجی در این شهرنصب کردند.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یازاکو به نقل از حریت مردم محلی فوجیکاواگوچیکو از حضور گسترده گردشگران عمدتا خارجی که برای گرفتن عکس از کوه فوجی و اشتراک‌گذاری آن در رسانه‌های اجتماعی،سبب آلودگی شهر و نقض قوانین راهنمایی و رانندگی می شود خسته شده اند.
ساکنان این شهر گفتند گردشگران بی توجه به قوانین شهر با پارک کردن غیرقانونی و نادیده گرفتن ممنوعیت استعمال دخانیات و اقدامات خطرناک نظم شهر را بی هم می ریزند.
در این راستا کارگران توری مشکی به ابعاد ۲٫۵ در ۲۰ متر را در محل نصب کردند.
میچی موتوموچی، ۴۱ ساله، که یک مغازه شیرینی فروشی سنتی ژاپنی را اداره می کند، به خبرگزاری فرانسه گفت: “امیدوارم این شبکه از فعالیت های خطرناک و ترافیک غیر قابل تحمل جلوگیری کند.”

 

پیش ازاین نیز ژاپن از کوهنوردانی که تصمیم دارند از محبوب‌ترین مسیر برای صعود به کوه فوجی در تابستان استفاده می‌کنند، ۲۰۰۰ ین (۱۳ دلار) هزینه دریافت می کرد که برای کاهش ازدحام به ۴۰۰۰ ین افزایش داده است.

کوه فوجی در بیشتر مواقع سال پوشیده از برف است، اما در طول فصل پیاده‌روی جولای تا سپتامبر، بیش از ۲۲۰۰۰۰ بازدیدکننده از دامنه‌های تند و صخره‌ای آن بالا می‌روند.
بسیاری برای دیدن طلوع خورشید در طول شب بالا می روند و برخی تلاش می کنند بدون وقفه به قله ۳۷۷۶ متری برسند که در نتیجه بیمار یا مجروح می شوند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=143652

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});