• امروز : شنبه - ۹ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 29 June - 2024
1

۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری در فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی آماده شده است

  • کد خبر : 144237
  • 08 خرداد 1403 - 12:15
۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری در فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی آماده شده است
یازاکو - مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های‌ صورت‌گرفته در راستای استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران برای توسعه فرودگاه‌های ارومیه و خوی گفت: در این راستا ۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری برای ارائه آماده شده است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، محمدعلی نائل قراملکی افزود: از این تعداد، ۹‌مورد مربوط به فرودگاه ارومیه و ۲ مورد نیز مربوط به فرودگاه خوی است.

وی اضافه کرد: فرودگاه ارومیه در شمال غربی کشور و در منطقه ویژه اقتصادی، هم مرز بودن با سه کشور همسایه، برای انجام سرمایه گذاری های اقتصادی از جذابیت و ظرفیت های بالایی برخوردار است.

وی اظهار کرد: ساخت جایگاه تشریفات اختصاصی CIP ، ترمینال کارگو، باشگاه آموزشی خلبانی بالن سواری، کایت و پهپاد، مجموعه گردشگری و تفریحی، هتل، انبارهای فرودگاهی ، پارکینگ طبقاتی ، مجموعه ورزشی و مجتمع نمایشگاهی از مهم ترین اولویت فرصت های سرمایه گذاری بخش خصوصی در فرودگاه ارومیه است.

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی ادامه داد: ساخت باشگاه هوانوردی و ترمینال کارگو نیز برای سرمایه گذاری در فرودگاه خوی آماده شده است.

قراملکی با بیان اینکه فرودگاه ارومیه برای ارائه خدمات فرودگاهی از امکانات بسیار مطلوبی برخوردار است، گفت: این شرایط نشان می دهد که هرچه در این فرودگاه سرمایه گذاری شود، رشد خوبی خواهد داشت.

وی افزود: فرودگاه ارومیه در یک منطقه کشاورزی و قطب تولید محصولات باغی کشور قرار گرفته و هرگونه سرمایه گذاری در این فرودگاه برای تسهیل صادرات محصولات باغی و کشاورزی از این استان به سایر استانهای کشورمان و کشورهای ترکیه، جمهوری آذربایجان و عراق، کشورهای آسیای میانه، عربی و روسیه برای سرمایه گذاران بخش خصوصی از جذابیت های بالایی برخوردار است.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی بیان کرد: نزدیکی فرودگاه ارومیه به پایانه های مرزی بازرگان، سرو و رازی از ظرفیت های سرمایه گذاری در این فرودگاه است وضرورت سرمایه گذاری برای ساخت جایگاه تشریفات اختصاصی و سایر بخش ها در این فرودگاه، برای سرمایه گذاران فرصت بسیار خوبی است.

قراملکی امنیت و جذابیت سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران بخش خصوصی مهم ارزیابی کرد و افزود: همواره سرمایه گذاران به دنبال انجام سرمایه گذاری در مکان های امن هستند و فرودگاه ارومیه نیز از این شاخصه مهم مستثنی نیست و بدون تردید سرمایه گذاری در این فرودگاه دسترسی سرمایه گذاران به بازارهای منطقه را بیش از پیش تسهیل خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=144237

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});