• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

اصلاح هندسی مسیر ۳۵ متری ماکروویو رو به اتمام است

  • کد خبر : 144571
  • 12 خرداد 1403 - 9:51
اصلاح هندسی مسیر ۳۵ متری ماکروویو رو به اتمام است
یازاکو - شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: عملیات اصلاح هندسی مسیر ۳۵ متری ماکروویو شهرک زعفرانیه رو به اتمام است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: اصلاح هندسی خیابان ۳۵ متری ماکروویو شهرک زعفرانیه که برای تامین سلامت ترددی شهروندان و انجام جدول گذاری از میدان دانش تا مقابل کتابخانه مرکزی دانشگاه تبریز در حال احداث بود، رو به اتمام است و آماده بهره برداری می شود.

شهردار منطقه ۲ هدف از اجرای اصلاح هندسی خیابان ماکروویو را تامین امنیت رفت و آمد شهروندان، انجام اصلاحات ترددی و رفع خطر از مسیر مذکور برشمرد.

وی همچنین گفت: به منظور تردد بدون حادثه شهروندان به هنگام گذر از معابر شهری و در راستای تامین امنیت عبور و مرور از مسیرها، سرعتکاه شهرک یاغچیان رنگ آمیزی دوجزئی شد.

علی‌پور افزود: معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲ سرعتکاه خیابان نور شهرک یاغچیان را با استفاده از رنگ دوجزئی رنگ آمیزی ترافیکی کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: “طرح خدمات محله ای” در کوی های امین شهرک زعفرانیه و قازان داغی و تمامی فرعی های منتهی به این محلات با ارائه خدمات مضاعف شهری توسط خادمان ناحیه ۱ به انجام رسید.

وی افزود: این طرح به طور چند روز متوالی در آیتم های مختلف همچون لکه گیری آسفالت و مرمت دریچه ها، جاگذاری باکس های جدید زباله و تعمیر و رنگ آمیزی باکس های معیوب، همسطح سازی و صداگیری دریچه ها، رنگ آمیزی نرده ها و … برای بهسازی معابر کوی های مذکور عملیاتی شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=144571

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});