• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

تحکیم اراده مدیریت شهری برای پروژه مترو تبریز از آغاز به کار شورای ششم

  • کد خبر : 144971
  • 16 خرداد 1403 - 13:45
تحکیم اراده مدیریت شهری برای پروژه مترو تبریز از آغاز به کار شورای ششم
یازاکو - نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز از تحکیم اراده مدیریت شهری برای تسریع اجرای پروژه مترو تبریز خبر داد و گفت: دومین خط مترو تبریز بر اساس جدول زمانی مشخص شده در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، روح الله دهقان نژاد در جریان بازدید از روند اجرای پروژه خط دو مترو تبریز بر اهمیت توسعه زیرساخت های حمل و نقل عمومی شهر تبریز تاکید کرد و گفت: پروژه بزرگ مترو تبریز مشمول برنامه های مهم شورای ششم است و بر همین اساس در کنار شهرداری تبریز ایستاده ایم.

وی اظهار کرد: تهیه اساسنامه و راه اندازی سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز یکی از گام های اساسی در راستای تحقق توسعه زیرساخت های حمل و نقل عمومی شهر تبریز بود.

دهقان نژاد تصریح کرد: اجرای دقیق برنامه های مدون برای قطار شهری تبریز نیازمند ایجاد ساختار لازم با تکیه بر هم افزایی مدیریتی بود و در این راستا سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز با اجرای طرح های مطالعاتی، تسریع روند جذب و تخصیص بودجه لازم برای خط دو مترو تبریز را آغاز کرد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز بهره مندی از توان مجموعه ای از پیمانکاران برای اجرای همزمان بخش های مختلف عمرانی پروژه خط دو مترو تبریز را نقطه عطف پیشرفت اجرایی بر اساس جدول زمان بندی دانست.

روح الله دهقان نژاد همچنین به تصویب دو هزار و چهار صد میلیارد تومان ارواق مشارکت اشاره کرد و گفت: با تزریق به موقع منابع مالی، اجرا و در نهایت بهره برداری از این پروژه تسریع می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=144971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});