• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 18 June - 2024
2

ایمن‌سازی ۳ کیلومتری و بهسازی ۸ ایستگاه اتوبوس مسیر BRT در بلوار ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 145791
  • 24 خرداد 1403 - 11:00
ایمن‌سازی ۳ کیلومتری و بهسازی ۸ ایستگاه اتوبوس مسیر BRT در بلوار ۲۲ بهمن
یازاکو - شهردار منطقه ۴ تبریز از بهسازی و مناسب‌سازی ۸ ایستگاه اتوبوس در شمالغرب تبریز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، هادی مقدم‌زاده به ترویج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی تاکید کرد و افزود: در همین راستا و افزایش سطح خدمات رسانی به شهروندان، بهسازی و مناسب‌سازی ۸ ایستگاه اتوبوس بی آرتی در بلوار ۲۲ بهمن صورت پذیرفته است.

وی اضافه کرد: ایستگاه های بهسازی شده در محل قونقا تا نصف راه و همچنین مسیر رفت نصف راه به خطیب قرار دارد.

شهردار منطقه ۴ تصریح کرد: عملیات انجام گرفته در این اقدام، شامل تعمیر و بازسازی جداول و درپوش‌های پلیمری، تعویض و تعمیر نرده های فولادی، تعویض سیم بکسل، تعمیر یا تعویض نرده های استیل در ایستگاه ها، تعمیر سنگفرش ایستگاه‌ها با سنگ چینی قوروه، نصب بولاردهای ایمنی در بازشوهای مسیر، تعویض شیشه های سکوریت ایستگاه ها، نصب تجهیزات ترافیکی در محل‌های لازم می باشد.

وی اضافه کرد: اقدامات صورت گرفته در مسیری به طول ۲ هزار و ۹۰۰ متر انجام یافته است.

او ادامه داد: با ایمن سازی مسیر و بهسازی این ایستگاه‌ها ضمن بهبود نما و منظر شهری، شرایط مناسبی برای شهروندان در مدت زمان انتظار اتوبوس فراهم می‌شود.

مقدم زاده ابراز کرد: در راستای افزایش ضریب ایمنی شهروندان و عابرین پیاده از تعداد ۹ سرعتکاه در مسیر فوق ترمیم اصلاح شده است.

وی اضافه کرد: این اقدامات بر اساس مصوبه های کمیته کارشناسی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز و در جهت حفظ سلامت، آرامش و ایمنی شهروندان صورت می گیرد.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به اینکه خط‌کشی عابرپیاده یکی از علائم مهم ترافیکی بوده و نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان دارد، افزود: در همین راستا و افزایش ضریب ایمنی تردد و برقراری نظم و تامین امنیت شهروندان، شهرداری منطقه ۴ تبریز همچنین نسبت به رنگ آمیزی خط کشی خطوط عابر پیاده این مسیر به مساحت پانصد مترمربع اقدام کرده است.

وی اضافه کرد: ایمن‌سازی معابر با خط‌کشی عابر پیاده و علائم و تجهیزات ترافیکی، نقش عمده‌ای در کاهش سوانح رانندگی داشته و ضریب ایمنی تردد شهروندان را افزایش می‌دهد.

به گفته مقدم‌زاده مناسب‌سازی و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس و مسیر آن یکی از مطالبات شهروندان در میزهای خدمت این منطقه بوده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=145791

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});