• امروز : دوشنبه - ۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 24 June - 2024
3

اتصال کانال سرپوشیده جاده مایان به جاده مرند – تبریز

  • کد خبر : 146096
  • 27 خرداد 1403 - 13:15
اتصال کانال سرپوشیده جاده مایان به جاده مرند – تبریز
یازاکو - شهردار منطقه ۶ تبریز از اتصال کانال سرپوشیده جاده مایان به جاده مرند - تبریز (روبروی معاینه فنی خودرو) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای هدایت آب‌های سطحی از غرب کلان‌شهر تبریز، کانال سرپوشیده جاده مایان به جاده مرند – تبریز (روبروی معاینه فنی خودرو) متصل می‌شود.

وی افزود: این پروژه در مرحله باکس‌گذاری بتنی بوده و توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز اجرا می‌شود.

شهردار منطقه ۶ تبریز ادامه داد: این پروژه زیربنایی در راستای هدایت آب های سطحی با نگاه به توسعه متوازن شهر به صورت بی وقفه و شبانه روزی در حال اجراست.

جان‌فشان نوبری ادامه داد: دفع آب‌های سطحی موجب ایمن‌سازی مناطق مسکونی از خطر وقوع سیلاب و در نهایت رفع خسارت‌های احتمالی از مناطق شهری است و احداث کانال های هدایت آب‌های سطحی توسط شهرداری این منطقه در زمان بارندگی‌ها از جاری شدن آب در سطح معابر و همچنین آبگرفتگی پیشگیری خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به لایروبی این کانال اذعان کرد: همچنین به منظور پیشگیری از ایجاد آب‌گرفتگی و مشکلات عبور و مرور برای اهالی حوزه غرب تبریز، این کانال توسط عوامل شهرداری این منطقه لایروبی شد.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه تاکید کرد: افزایش کیفیت زندگی شهروندان یکی از شاخص‌های رضایت از عملکرد شهرداری‌ها بوده و هدایت آب‌های سطحی، سهولت در عبور و مرور، ارتقاء سطح ایمنی و زیباسازی معابر و مدیریت به هنگام بحران در شرایط جوی نامناسب از برنامه‌های مهم شهرداری محسوب می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=146096

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});