• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
2

آمادگی بهزیستی استان برای جمع‌آوری نذورات مردمی در عید سعید قربان

  • کد خبر : 146133
  • 27 خرداد 1403 - 17:00
آمادگی بهزیستی استان برای جمع‌آوری نذورات مردمی در عید سعید قربان
یازاکو - مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی از آمادگی اداره‌کل بهزیستی آذربایجان شرقی برای توزیع قربانی‌های اهدایی مردم شریف استان بین اقشار کم‌برخوردار بهزیستی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، فرگل صحاف با اشاره به راه‌اندازی پویش عید تا عید از عید سعید قربان تا عید غدیرخم، اظهار کرد: تمامی ادارات و مراکز بهزیستی و موسسات خیریه بهزیستی، آماده دریافت نذورات و هدایای خیرین عزیز برای توزیع بین خانواده‌های نیازمند و به خصوص ایتام هستند.

وی افزود: مردم عزیز استان که همواره یار و یاور بهزیستی در خدمت‌رسانی بهینه به خانواده‌های آبرومند نیازمند بوده و هستند، می‌توانند در این ایام نذورات و هدایای نقدی و غیرنقدی خود را تحویل مراکز و پایگاه‌های ذی‌ربط دهند تا در سریع‌ترین زمان جهت رفع نیازمندی‌های خانواده‌های تحت پوشش توزیع شود.

وی از آمادگی بهزیستی جهت دریافت دام‌های زنده خیرین در عید سعید قربان جهت ذبح و توزیع بین اقشار تحت پوشش بهزیستی استان خبر داد.

وی گفت: خیرین در شهرستان تبریز می‌توانند گوشت قربانی و دام‌های زنده خود را به شیرخوارگاه احسان واقع در خیابان سلیمان خاطر، جنب دانشگاه آزاد تحویل دهند که نمایندگان اداره دامپزشکی استان به همراه ذبح و خودروی یخچال‌دار در محل مستقر هستند و ادارات بهزیستی سایر شهرستان‌ها نیز آماده دریافت قربانی‌ها و دام‌های زنده جهت توزیع بین مددجویان هستند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: جهت سهولت امر، هم استانی‌های عزیز و هموطنان بزرگوار و نوع‌دوست استان می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۶۱۶۰*۶۶۵۵* و انتخاب نیت خود در هزینه‌کرد کمک‌های موردی (معیشتی، مسکن، انتقال، تحصیلی، جهیزیه و درمان) به نیازمندان عزیزی که چشم انتظار یاری همنوعان هستند، کمک‌رسانی کنند.

وی ادامه داد: شماره حساب متمرکز هدایای خاص بهزیستی استان نزد بانک مرکزی ۴۱۵۴۰۳۴۵۴۱۵۵۶۰۷۷ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۹۳۴۲۱۱۴ نیز در خدمت عزیزان جهت کمک به نیازمندان در اختیار مردم شریف استان است و هموطنان عزیز می‌توانند از طریق روش‌های مذکور به یاری نیازمندان بشتابند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=146133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});