• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
2

مسیر جاده تهران ساماندهی می‌شود

  • کد خبر : 146303
  • 29 خرداد 1403 - 12:30
مسیر جاده تهران ساماندهی می‌شود
یازاکو - با تلاش عوامل خدمات شهری شهرداری منطقه۹، وضعیت مسیر جاده تهران (سه راهی اهر به پلیس راه) در حال ساماندهی و بهینه سازی است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، اکیپ های خدماتی منطقه ۹، در حال سر و سامان دادن به وضعیت مسیر جاده تهران (سه راهی اهر به پلیس راه) با هدف ساماندهی و بهینه سازی این مسیر پر رفت و آمد و پر ازدحام است.

پاکسازی، لایروبی و جمع آوری زباله، نخاله ساختمانی و مواد زاید از بستر پیاده روها، جدول دوبل ها و سطح جاده اولین اقدام این اکیپ تلاشگر طی هفته گذشته بود.

جمع آوری ۳۰ عدد تابلو و نیز پرچم ساحلی بدون مجوز نصب شده در بر جاده، حاوی محتوای تبلیغات صنفی اصناف این مسیر، دومین مرحله از اقدامات ساماندهی مسیر جاده تهران است که همچنان ادامه خواهد داشت.

تعویض ۸ دستگاه باکس زباله فلزی فرسوده با باکس زباله های تعمیرگشته و رنگ شده جدید، دیگر اقدام این اکیپ در یک هفته گذشته است که چهره ای تازه به مکان های استقرار این باکس های فلزی بخشیده است.

شستشو و پاکسازی کلیه باکس های زباله و همچنین پاکسازی تمامی زیر باکس ها و تعویض در صورت نیاز هر یک از زیر باکسی ها؛ نیز از اقدامات ضروری است که اکیپ زحمتکش خدمات در حال انجام هستند.

گفتنی است، این رشته از خدمات رسانی ها و ساماندهی وضعیت پیاده روها، جدول دوبل ها و سطح جاده تهران تا زمان رسیدگی کامل به این مسیر تداوم خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=146303

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});