• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
3

آسفالت‌ریزی ۱۱۴ هزار تنی در ۵۶۰ معبر و محله شهری تبریز

  • کد خبر : 146337
  • 29 خرداد 1403 - 14:15
آسفالت‌ریزی ۱۱۴ هزار تنی در ۵۶۰ معبر و محله شهری تبریز
یازاکو - شهرداری تبریز طی سه ماهه نخست امسال بالغ بر ۱۱۴ هزار تن آسفالت در ۵۶۰ معبر و محله شهری توزیع کرده است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، شهرداری تبریز همگام با اجرای پروژه های متعدد عمرانی خود در سال جاری، اهتمام ویژه ای نیز در ارائه خدمات محله‌ای دارد. نتایج نظرسنجی واحد پژوهش و افکارسنجی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز نشان می دهد، ۵۲ درصد از شهروندان تبریزی خواستار اولویت‌دهی اساسی به پروژه آسفالت‌ریزی معابر در بودجه سال ۱۴۰۳ بودند.

بر همین اساس شهرداری تبریز با تمام توان خود در صدد پاسخ به این مطالبه شهروندی و عمل به رسالت عمرانی پای کار است. شهرداری تبریز هدف‌گذاری توزیع ۵۰۰ هزار تنی آسفالت اساسی و لکه‌گیری در معابر اصلی و محلات شهر را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیریت شهری تبریز امسال در راستای رسیدگی به مطالبات شهروندان هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه آسفالت هزینه می کند به طوری که ۶۰۰ میلیارد تومان از این بودجه در قالب آسفالت اساسی معابر اصلی و ۶۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز به لکه‌گیری اساسی در قالب خدمات محله‌ای مصرف می‌شود.

برهمین اساس شهرداری تبریز در سه ماه نخست امسال ۱۱۴ هزار تن آسفالت ریزی با هدف تسهیل تردد و بهسازی معابر انجام داده است.

در این مطلب نگاهی به آمار آسفالت‌ریزی طی هفته گذشته از ۲۲ تا ۲۸ خرداد داشته‌ایم و به تفکیک میزان تناژ و نقاط آسفالت‌ریزی در هر منطقه بررسی شده است.

منطقه ۱

شهرداری منطقه ۱ تبریز با توزیع ۲ هزار و ۶۹۴ تن آسفالت در مسیر بی آر تی دروازه تهران، مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب، کوی پرورش، کوی باباطاهر واقع در ولیعصر، کوی ممتاز، مسیر بعثت فرهنگیان و برخی معابر دیگر جهت آسفالت اساسی و لکه گیری اقدام کرد.

منطقه ۲

منطقه ۲ تبریز طی هفته گذشته با یک هزار و ۲۴۰ تن آسفالت نسبت به بهسازی معابر اقدام کرده است.

بر همین اساس مسیرهای ۶ متری سی و چهارم زعفرانیه، ۸ متری های ۱۴ و ۷۰ واقع در زعفرانیه، ۱۰ متری دوم غربی زعفرانیه، کوچه حسینی ولیعصر جنوبی، کوچه های اول و دوم شرقی بلوار بهشت واقع در خیابان فردوس، کوی الهام باغچه‌بان، خیابان نعیم یاغچیان و مقابل ساختمان اداری منطقه در بلوار ۲۹ بهمن آسفالت ریزی شدند.

منطقه ۳

شهرداری منطقه ۳ تبریز نیز طی این مدت با ۷۸۰ توزیع تن آسفالت نسبت به آسفالت ریزی آخر مارالان کوی موسوی، کبیری جنوبی، کوی دانش، خیابان تاکسیرانی ۱۵ متری ولیعصر، کوی های محمدپور و کوچه حسن زاده واقع در طالقانی، کوچه های محمدی چهارم و عزت پور واقع در اسلامشهر اقدام کرده است.

منطقه ۴

شهرداری منطقه ۴ تبریز نیز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی یک هزار و ۷۷۵ تنی در راستای بهسازی معابر اقدام کرد.

برهمین اساس طی هفته گذشته معابر خیابان ثابتی(بن بست دوم)، کوچه باغ (دربند باغ و محوطه پارک‌محلی)، میدان معلم، حجتی مقابل خانه کارگر، مسیر میدان جهاد تا لاله، پارک گیاه شناسی جنب حمل بار از جمله خیابان‌ ها، محل‌ها و معابری است که توسط معاونت‌های فنی عمرانی و خدمات شهری منطقه لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی اساسی شده است.

منطقه ۵

شهرداری منطقه ۵ تبریز با توزیع یک هزار و ۴۲۶ تنی آسفالت برای چاله زدایی و آسفالت معابر، شامل خیابان حیدری واقع در نصر، خیابان عارف باغمیشه، نیاوران دوم واقع در شهرک مرزداران، الهیه سبلان واقع در باغمیشه، کوچه صدف بارنج، ضلع جنوبی اتوبان پاسداران، جاده سلامت رشدیه و برخی از معابر اصلی و فرعی دیگر را در دستور کار خود قرار داد.

منطقه ۶

شهرداری منطقه ۶ تبریز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی ۸۹۲ تنی در جهت بهسازی معابر خود اقدام کرده است.

این میزان از آسفالت در معابری شامل معابر شامل کوی بهارستان شنب غازان، سه راهی فرودگاه روبروی قوناخلارباغی، آناخاتون، جاده مایان و خطیب به صورت مکانیزه و دستی بهسازی و مرمت شده است.

منطقه ۷

منطقه ۷ تبریز نیز با توزیع ۵۰۸ تن آسفالت مسیرهای محله حسن رشدیه و کوی مدرسه واقع در شهرک اندیشه، ۱۲ متری جنوبی شهرک نور، کوی گلدشت بهاران، مسیرهای اصلی خلجان و رواسان آسفالت ریزی کرده است.

منطقه ۸

شهرداری منطقه ۸ تبریز نیز با ۱۳۲ تن آسفالت در مسیرهای کوچه های زغقرانچی و بهرامی و معابر دیگری از معابر سطح حوزه را آسفالت ریزی کرده است.

منطقه ۹

منطقه ۹ تبریز طی هفته گذشته ۳۵۲ تن آسفالت در معابر شهرک خاوران توزیع کرده است.

‌منطقه ۱۰

شهرداری منطقه ۱۰ تبریز نیز آسفالت ریزی ۶۶۹ تنی در کوچه های فرعی علی بقال، کوی سعیدآباد واقع در کوی فرشچیان و خیابان آیت الله گرگری را در دستور کار خود قرار داد.

شهرداری تبریز طی هفته گذشته ۲۲ از تا ۲۸ خرداد سال‌جاری با توزیع ۱۰ هزار و ۴۶۸ تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در ۵۷ محله و معبر شهری گامی دیگر جهت ساماندهی معابر و تسهیل تردد برداشته است.

شهرداری تبریز در راستای بهسازی معابر و ترمیم آسفالت از ابتدای سال تا به امروز ۱۱۴ هزار تن آسفالت ریزی در سطح شهر تبریز انجام داده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=146337

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});