• امروز : یکشنبه - ۱۰ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 30 June - 2024
2

سحرخیزان، اولینِ انتخابات شدند/آغاز انتخابات در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 147290
  • 08 تیر 1403 - 10:21
سحرخیزان، اولینِ انتخابات شدند/آغاز انتخابات در آذربایجان شرقی
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران از ساعت هشت صبح امروز جمعه هشتم تیر همزمان با سراسر کشور در سه هزار و ۱۶۳ شعبه رای گیری در آذربایجان شرقی آغاز شد.

تعدادی از افراد پیش از گشوده شدن درهای شعب انتخابات اشتیاق خود را به رای دادن و تعیین سرنوشت خود نشان دادند تا به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک بگویند و نویدبخش انتخابات با حضور اکثریت مردم باشند.

انتخاب چهاردهم در حالی کلید خورد که اکنون چهار نامزد از ۶ نامزد تایید صلاحیت شده وارد عرصه رقابت انتخاباتی شده و اکنون تمام چشم های دنیا بدست مردم ایران است تا شاهد تعیین سرنوشتشان باشند و در این میان انتخاب اصلح ترین نامزدها و حضور گسترده در انتخابات مهمترین اولویت های همگانی است.

مردم ایران همواره در بزنگاه ها خود را نشان دادند و همواره پشتیبان نظام بوده و با عملکرد و رای خود موجب دوام و استحکام بیشتر جمهوری اسلامی ایران شدند که این موضوع را بارها رسانه های خارجی اعتراف کردند.

امروز نیز مردم ایران ثابت خواهند کرد که پای نظام خود هستند و با تعصب به نامزد مورد نظر خود رای خواهند داد تا همچون دوره های گذشته پای رای خود ایستاده و از اصل نظام و انقلاب حمایت کنند.

«حمید مظفری آزاد» از افرادی که از اولین های انتخابات ریاست جمهوری در تبریز است، گفت: انتخابات را باید مانند نماز اول وقت بجا آورد و به مردم توصیه می کنم برای رفاه خود و برگزارکنندگان از ساعات اولیه پای صندوق های رای حاضر شوند

وی افزود: انتخاب اصلح ترین فرد که پایبند انقلاب و نظام است باید مورد توجه مردم همیشه صحنه ایران باشد.

مظفری ادامه داد: چشم جهانیان به ایران است و باید صلابت خود را در رای دادن به همگان نشان دهیم تا موجب شادی دوستان و ناامیدی دشمنان کشورمان شویم.

با انصراف قاضی زاده هاشمی و زاکانی، به ترتیب حروف الفبا آقایان «مسعود پزشکیان»، «مصطفی پورمحمدی»، «سعید جلیلی» و «محمد باقر قالیباف» نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت امروز در شهرها و روستاهای آذربایجان شرقی آغاز شد.

مردم آذربایجان شرقی امروز جمعه، هشتم تیر ماه برای انتخاب نامزد مورد نظر خود در یکی از سه هزار و ۱۶۳ شعبه اخذ رای حضور خواهند یافت.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهار هزار و ۶۰۰ نقطه آذربایجان شرقی و با دست‌اندرکاری ۵۰ هزار نفر برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=147290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});