• امروز : سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 2 July - 2024
2

فاز نخست مجتمع گردشگری دربند سرعین مهیای پذیرش گردشگران

  • کد خبر : 147388
  • 10 تیر 1403 - 11:00
فاز نخست مجتمع گردشگری دربند سرعین مهیای پذیرش گردشگران
یازاکو - فرماندار سرعین گفت: فاز اول مجتمع گردشگری دربند سرعین به عنوان اولین پل سه طبقه معلق کشور آماده بهره‌برداری شده است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، باقر باقرزاده روز یکشنبه اظهار کرد: مجموعه گردشگری دربند سرعین تیرماه سال گذشته کلنگ‌زنی شد و با تلاش سرمایه‌گذار و عوامل اجرایی فاز نخست این مجموعه به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد تا پذیرای مسافران و گردشگران ورودی به سرعین باشد.

فرماندار شهرستان سرعین با بیان اینکه بعد از افتتاح و راه‌اندازی فاز اول ، فاز دوم مجموعه هم با مشارکت سرمایه‌گذار احداث می‌شود ، افزود: این فاز شامل زیپ‌لاین، دوچرخه هوایی، بازار سنتی و اقامتگاه صخره‌ای است که امیدواریم سال آینده تکمیل و افتتاح شود.

وی میزان سرمایه‌گذاری برای اجرای فاز اول پل دربند سرعین را ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با افتتاح فاز اول ۶۰ نفر و با راه‌اندازی فاز دوم ۱۲۰ نفر در این مجموعه اشتغال می‌یابند.

فرماندار سرعین ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده بیشتر زیرساخت‌های مورد نیاز در مجتمع گردشگری دربند سرعین فراهم شده و امیدواریم نواقص موجود در تامین زیرساخت از قبیل گاز رسانی، آبرسانی، برق رسانی و جاده‌سازی نیز به سرعت رفع شود.

باقرزاده همچنین از تامین زیرساخت اینترنت پرسرعت و فیبر نوری مجموعه گردشگری دربند سرعین خبر داد و گفت: تمام زیرساخت‌های مورد نیاز مجموعه با هدف ارائه خدمات مطلوبی به گردشگران تامین خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=147388

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});