• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
3

پروژه ۷۲۰ میلیارد ریالی تقاطع غیرهمسطح حیدرآباد به پیشرفت ۶۵ درصدی رسید

  • کد خبر : 147637
  • 12 تیر 1403 - 13:15
پروژه ۷۲۰ میلیارد ریالی تقاطع غیرهمسطح حیدرآباد به پیشرفت ۶۵ درصدی رسید
یازاکو - شهردار تبریز از پیشرفت ۶۵ درصدی تقاطع غیرهمسطح حیدرآباد خبر داد و گفت: برای این پروژه ۷۲۰ میلیارد ریال اعتبار در بودجه مصوب سال جاری پیش بینی و تخصیص شده است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، یعقوب هوشیار در جریان بازدید از آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیر همسطح حیدرآباد بر تسریع امورات اجرایی جهت تکمیل و اتمام به موقع این پروژه تاکید کرد و ادامه داد: برای این پروژه ۷۲۰ میلیارد ریال اعتبار در بودجه مصوب سال جاری پیش بینی و تخصیص شده است.

هوشیار در ادامه سخنان خود از پیشرفت ۶۵ درصدی تقاطع غیر همسطح حیدرآباد خبر داد و افرود: تقاطع غیرهمسطح حیدرآباد به اتوبان پاسداران، انتقال مسیر دو طرفه میدان آذربایجان-فهمیده و اتصال اتوبان تبریز-بازرگان به ضلع جنوبی و شمالی اتوبان پاسداران را تسهیل می کند و همچنین باعث روان سازی ترافیک شهری می شود.

به گفته شهردار تبریز هدف از اجرای تقاطع غیرهمسطح حیدرآباد-پاسداران، اتصال شرق پاسداران به حیدرآباد به طول ۴۶۰ متر بوده که در آینده امکان دسترسی این اتوبان از سمت میدان آذربایجان به بزرگراه شمال‌غرب تبریز (ارس) را تامین خواهد کرد.

همچنین ناصر اسماعیل زاده، سرپرست سازمان عمران شهرداری تبریز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام یافته در پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان بیان کرد:عملیات عمرانی این پروژه در حال اجرا بوده و هم اکنون تمامی کارها به صورت جدی انجام می گیرد.

سرپرست سازمان عمران شهرداری تبریز در ادامه سخنانش افزود: برنامه‌ریزی شده است که جهت رفاه حال شهروندان در حداقل زمان ممکن پروژه را اجرا و به بهره‌برداری برسانیم.

اسماعیل زاده یادآور شد: طبق روز شماری که در محل پروژه نصب شده قرار است از ۳۱مرداد ماه تردد در این تقاطع آغاز شود، ما هم سعی بر این داریم تا تاریخ مذکورعملیات عمرانی را به اتمام رسانده و کانکس هایمان را جمع آوری کنیم.

در پایان این جلسه حمید شاهوردی، شهردار منطقه یک تبریز نیز یادآور شد: تلاشمان بر این است تا طبق زمانبندی تعریف شده پروژه را به اتمام رسانیم تا شهروندان به راحتی از این محل عبور و مرور داشته باشند.

گفتنی است، پروژه تقاطع غیر همسطح حیدرآباد که با هزینه ای حدود ۷۲۰ میلیارد ریال و پیشرفت ۶۵ درصدی در حال اجرا است و تا ۳۱ مرداد ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=147637

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});