• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
2

به عنوان یک اصولگرای واقعی پزشکیان را اصلح تر میدانم

  • کد خبر : 147677
  • 12 تیر 1403 - 17:00
به عنوان یک اصولگرای واقعی پزشکیان را اصلح تر میدانم
یازاکو - محمد حسن‌نژاد نمایندهٔ دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی از مسعود پزشکیان حمایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، محمد حسن‌نژاد نمایندهٔ دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی از حوزهٔ انتخابیهٔ مرند و جلفا در استان آذربایجان شرقی با انتشار بیانیه‌ای از مسعود پزشکیان، کاندیدای دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور حمایت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:پیرو درخواست مکرر دوستان و همشهریان عزیزم در خصوص نظر این حقیر در انتخابات ریاست جمهوری به استحضار می رسانم که فارغ از تعصب قومی و زبانی. بنده جناب آقای دکتر پزشکیان را انسانی صادق، سالم، درستکار، مدیر و مدبر و از همه مهمتر یک ولایتمدار واقعی دانسته و در این برهه زمانی انتخاب ایشان را مفیدتر به حال مردم و کشور و انقلاب و نظام میدانم.

البته انتخاب بنده به معنی غیر صالح بودن جناب آقای دکتر جلیلی نبوده و یا دکتر پزشکیان را بری از هر گونه خطا نمیدانم. چه بسا اینجانب به برخی افراد حاضر در ستاد آقای پزشکیان انتقاداتی داشته و یا حتی به معدود موضع گیری های سابق آقای پزشکیان ایراداتی داشته باشم. لیکن به عنوان یک اصولگرای واقعی و به عنوان یک سرباز ولایت و خادم مردم.

در حال حاضر رای به آقای دکتر پزشکیان را مفیدتر از رای به آقای جلیلی دانسته و دکتر پزشکیان را اصلح تر میدانم. و مطمئن هستم مردم با انتخاب درست خویش آینده ای بهتر برای ایران رقم خواهند زد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=147677

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});