• امروز : شنبه - ۱۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
2

بهره‌برداری از سه پروژه عمرانی ۴۴۰ میلیارد ریالی هدیه شورا و شهرداری به شهروندان جنوب غرب تبریز

  • کد خبر : 147777
  • 13 تیر 1403 - 15:30
بهره‌برداری از سه پروژه عمرانی ۴۴۰ میلیارد ریالی هدیه شورا و شهرداری به شهروندان جنوب غرب تبریز
یازاکو - شهردار تبریز با بیان اینکه با اجرای پروژه‌های ورزشی سرانه ورزشی هر شهروند از ۳۰ به ۶۰ سانتی مترمربع افزایش می‌یابد، گفت: روزهای سه شنبه هر هفته یک سالن ورزشی به بهره برداری رسیده و در خدمت شهروندان قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، یعقوب هوشیار در جریان بهره برداری از سه پروژه شهری در جنوب غرب تبریز با ۴۴۰ میلیارد ریال هزینه که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد،اظهار کرد: این پروژه ها هدیه شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز به شهروندان منطقه کم برخوردار جنوب غرب شهر است .

وی افزود: افزایش سرانه‌های شهری مخصوصا توسعه اماکن ورزشی و  فضای‌ سبز از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه از سال گذشته عملیات عمرانی احداث ۲۵ سالن ورزشی چند منظوره با محوریت مناطق کم برخوردار بی‌وقفه تدوام دارد، افزود: عملیاتی عمرانی ۵۵ پروژه ورزشی از سال گذشته آغاز شده و برخی از این پروژه‌های ورزشی به بهره برداری رسیده و دیگر پروژه‌ها نیز در حال احداث است. وی افزود: ۲۵ پروژه از ۵۵ پروژه ورزشی جدید شهر تبریز مربوط به سالن های چند منظوره ورزشی است.
  
شهردار تبریز با اشاره به اینکه سه شنبه های هر هفته یک سالن چند منظوره ورزشی با هدف نشاط افزایی و ارتقا سرانه‌های ورزشی افتتاح و به بهره برداری می‌رسد،افزود: سه شنبه هفته آینده سالن ورزشی چند منظوره شمس به بهره برداری رسیده و در خدمت شهروندان قرار می‌گیرد.

یعقوب هوشیار ادامه داد: سالن چندمنظوره فضیلت با مساحت ۱۵۰۰ مترمربع و ۳۰ میلیارد تومان هزینه و سالن ورزشی کوهستان اندیشه نیز با مساحت ۲۲۰ مترمربع با صرف هزینه ۴ میلیارد تومانی به بهره برداری رسیده و در خدمت شهروندان منطقه ۷ قرار گرفته است.

هوشیار همچنین در جریان بهره برداری از پارک‌ شهید خلیل فاتح ابوذر با تاکید بر اهمیت توسعه فضای سبز و احداث پارک در مناطق کم برخوردار خاطرنشان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع در بافت پرتراکم شهری با هزینه ۱۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر نیز در حاشیه این مراسم در گفتگو با شهریار با بیان اینکه شهردار تبریز از زمان تصدی تلاش بی‌وقفه‌ای در بهبود وضعیت ورزش تبریز داشته است،اظهار کرد: احیای شرکت ورزشی شهرداری تبریز و توسعه زیر ساخت‌های ورزشی از مهمترین اقدمات شورا و شهرداری است.

پرویز هادی با اشاره به اینکه سال گذشته یک هزار میلیارد تومان بودجه برای اجرای پروژه‌های ورزشی و توسعه اماکن ورزشی تخصیص یافته بود،گفت: شهرداری تبریز امسال برای اجرای پروژه های متعدد ورزشی یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته و این رقم نشان از توجه جدی مدیریت شهری به حوزه ورزش است.

وی با بیان اینکه تا پایان دوره ششم شورا هر هفته یک سالن چند منظوره به بهره برداری برداری خواهد رسید،تصریح کرد: با اجرای ۵۵ پروژه ورزشی و بهره‌برداری از آنها سرانه ورزشی تبریز از ۳۰ به ۶۰سانتی مترمربع افزایش خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=147777

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});