• امروز : یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
1

تسهیلات و مشوق های شهرداری تبریز در حوزه سرمایه‌گذاری منتشر شد

  • کد خبر : 148132
  • 17 تیر 1403 - 13:45
تسهیلات و مشوق های شهرداری تبریز در حوزه سرمایه‌گذاری منتشر شد
یازاکو - مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه،مدت زمان فراخوان شناسایی سرمایه گذار تا ۱۸ تیرماه خواهد بود، گفت: همزمان با انتشار فراخوان شناسایی سرمایه گذار تسهیلات و مشوق های شهرداری تبریز در تعرفه عوارض محلی در سایت سازمان سرمایه گذاری و سایت همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری منتشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، رضا خلیلی، افزود: با بررسی الگوهای تجربه‌شده و نحوه فعالیت و تأمین اعتبار و ارائه خدمات شهرداری‌ها لازم است شیوه‌های جدید و نوین جذب اعتبارات و توسعه خدمات مورد استفاده قرار گیرد.

وی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین شیوه‌ها جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری اعم از داخلی و خارجی در امور خدماتی و عمرانی شهرها است.

وی افزود: جای هیچ‌گونه تردیدی نیست که استفاده از منابع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران اعم از داخلی و خارجی یکی از اصلی‌ترین راهکارهای توسعه و پیشرفت اقتصاد شهرهاست و نمی‌توان به راهکارهای سنتی و کلاسیک تأمین منابع برای پاسخگویی به نیازهای رو به تزاید خدمات عمومی در شهرها وابسته بود.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری تبریز افزود:در این مسیر، سرمایه‌گذاری شهری در جهت نیل به شکوفایی و رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در شهرها ابتدا به بررسی مفاهیم سرمایه و سرمایه‌گذاری در اقتصاد و اقتصاد شهری و سپس به شناسایی فرصت‌ها و موانع سرمایه‌گذاری در شهرها برای جلب مشارکت بخش خصوصی و پیشنهادهایی در این خصوص پرداخته است.

خلیلی با اشاره به این که کتابچه تسهیلات و مشوق های شهرداری تبریز در حوزه سرمایه گذاری در دسترس عموم قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات شهرداری تبریز برای سال ۱۴۰۳مصوب شورای اسلامی شهر تبریز تسهیلات ویژه ای جهت جذب سرمایه گذار در زمینه های مختلف اعم از احیا و مقاوم سازی بافت فرسوده، تسهیلات برای مراکز اقامتی و فرهنگی و ورزشی و نیز تشویق ساخت و ساز و حفظ و احیای اماکن تاریخی و فرهنگی و ایجاد شهر دوستدار کودک با مشارکت مردمی و سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی در قالب ماده های۱۹الی ۲۴ و شیوه نامه های تسریع و تسهیل و سیاستهای تشویقی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه،مدت زمان فراخوان شناسایی سرمایه گذار تا ۱۸ تیرماه خواهد بود، گفت:همزمان با انتشار فراخوان شناسایی سرمایه گذار تسهیلات و مشوق های شهرداری تبریز در تعرفه عوارض محلی در سایت سازمان سرمایه گذاری و سایت همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری منتشر شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=148132

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});