• امروز : یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
4

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد

  • کد خبر : 148168
  • 17 تیر 1403 - 19:45
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد
یازاکو - سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در پیامی خطاب به مردم استان، از حضور پرشور آنها در انتخابات ۱۵ تیر ماه قدردانی کرد.

در متن پیام تراب محمدی آمده است: مردم عزیز و همیشه در صحنه آذربایجان شرقی، حضور پرشور شما در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بار دیگر تحسین و شادی دوست‌داران انقلاب اسلامی و یأس، ناامیدی دشمنان و بدخواهان ملت بزرگ ایران را برانگیخت.

بی‌تردید پیروز اصلی این انتخابات، مقام عظمای ولایت و شما مردم ولایت‌مدار، شهید پرور و بابصیرت هستید که در این مقطع حساس و به‌رغم توطئه‌های دشمنان، اراده جدی خود را برای پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان نشان دادید.

ضمن تبریک به جناب آقای دکتر پزشکیان، منتخب مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، امیدوارم همه بخش‌های استان دست به دست هم دهند و ضمن همکاری و تعامل با یکدیگر، حرکت پرشتاب توسعه و پیشرفت را که در دولت شهید آیت‌الله رئیسی آغاز شده بود، سرعت بیشتری ببخشند.

بر خود وظیفه می‌دانم از تلاش‌ها و زحمات همه عوامل اجرایی از قبیل فرمانداران و بخشداران و تلاشگران شعب اخذ رای، نظارت و بازرسی، نیروهای انتظامی و امنیتی، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌های سیاسی، معتمدان، اصحاب رسانه و اقشار مختلف مردم و تمام کسانی که برای برگزاری این انتخابات در کمال سلامت، امنیت و آرامش کوشیدند، قدردانی کنم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=148168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});