• امروز : چهارشنبه - ۲۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 July - 2024
2

پیشرفت پروژه ۱۲۰۰ واحد مسکونی شهرک جوانان به ۳۰ درصد رسید

  • کد خبر : 148864
  • 27 تیر 1403 - 16:00
پیشرفت پروژه ۱۲۰۰ واحد مسکونی شهرک جوانان به ۳۰ درصد رسید
یازاکو - معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز گفت: عملیات اجرایی احداث پروژه ۱۲۰۰ واحد مسکونی شهرک جوانان با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی در مرحله خاکبرداری مسیر دسترسی ۴۵ متری به پروژه است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، سامان احمدزاده در حاشیه بازدید از پروژه  شهرک جوانان که با حضور شهردار تبریز صورت گرفت اظهار کرد: تلاش داریم با بهره‌مندی از توان تخصصی مجموعه شهرداری تبریز و شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان مطابق زمابندی انجام یافته این پروژه را پیش ببریم.

وی گفت: بر اساس دستور شهردار تبریز ساخت مسکن ارزان قیمت در دستور فعالیت های عمرانی شهرداری تبریز قرار گرفته است و پروژه مسکن جوانان با بررسی تمامی جوانب طراحی اجرایی شده است که در حال حاضر پی کنی و اجرای پی سنگی ۴۵ بلوک از این پروژه انجام شده است.

احمدزاده عنوان کرد: برای پروژه ۱۲۰۰ واحدی شهرک جوانان که با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجرا است ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است و این پروژه در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار اجرا می شود.

وی در ادامه گفت: علاوه بر انجام عملیات مزبور این پروژه اجرای اسکلت ۲۸ بلوک از این پروژه نیز شروع شده است که امیدواریم با تسریع در اجرای عملیات بتوانیم هرچه سریعتر این پروژه را وارد فاز بهره برداری نماییم .

پروژه ۱۲۰۰ واحد مسکونی در قالب شهرک جوانان یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین پروژه‌های شهرداری تبریز در حوزه ساخت انبوه مسکن است که به کارفرمایی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز، و شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان به عنوان مجری پروژه در حال ساخت است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=148864

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});