• امروز : پنج شنبه - ۲۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 July - 2024
2

بررسی زمینه های فعالیت مشترک شهرداری و دانشگاه تبریز در مجموعه خلعت پوشان

  • کد خبر : 148873
  • 27 تیر 1403 - 18:00
بررسی زمینه های فعالیت مشترک شهرداری و دانشگاه تبریز در مجموعه خلعت پوشان
یازاکو - در بازدید مشترک معاون هماهنگی وامور مناطق شهردار تبریز و ریاست دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز از مجموعه خلعت پوشان زمینه های فعالیت مشترک شهرداری و دانشگاه تبریز در این مجموعه بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، معاون هماهنگی وامور مناطق شهردار تبریز به همراه شهرداران مناطق ۵و۹ از بخش‌های مختلف مجموعه خلعت پوشان دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز بازدید کرده و در جریان نحوه نظارت و نگهداری این مجموعه تاریخی قرار گرفت.

در این بازدید که دکتر حسینی معاون پشتیبانی و توسعه منابع و دکتر نوید ریاست دانشکده کشاورزی و تعدادی از مدیران دانشگاه تبریز حضور داشتند، زمینه های فعالیت مشترک و اجرایی کردن توافقات قبلی بین شهرداری و دانشگاه بررسی و مورد تاکید قرار گرفت .

سیاوش فتح اللهی معاون هماهنگی وامورمناطق شهرداری تبریز ابراز در این بازدید امیدواری کرد با تفاهم نامه مشترک شهرداری و دانشگاه زمینه بازدید و استفاده عموم شهروندان از ظرفیت های موجود در این محوطه و فضای سبز آن فراهم شود.

در این بازدید مقررشد جلسات تکمیلی جهت عملیاتی شدن توافقات شهرداری ودانشگاه در خصوص مجموعه خلعت پوشان دانشکده کشاورزی با حضور مدیران شهرداری و دانشگاه تبریز تا حصول نتیجه برگزارشود.

این بازدید مشترک به همت معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری و ریاست دانشکده کشاوری دانشگاه تبریزانجام یافت.

برج خلعت‌پوشان یکی از آثار تاریخی مربوط به دوره صفویان در شهر تبریز است و در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۷۷ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.این برج آجری در جنوب محله کرکج در پنج کیلومتری مرکز شهر و در جوار رودخانه مهرانه‌رود واقع شده و محوطه آن برای تحقیقات علمی به دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز واگذار شده‌ است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=148873

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});