• امروز : یکشنبه - ۳۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 21 July - 2024
1

افزایش ۲ برابری سود پتروشیمی ارومیه در سال گذشته

  • کد خبر : 149173
  • 30 تیر 1403 - 14:30
افزایش ۲ برابری سود پتروشیمی ارومیه در سال گذشته
یازاکو - مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت از افزایش ۲ برابری سود شاروم در سال گذشته خبر داد

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، اکبر اسمعیلی در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی ارومیه منتهی به سال مالی ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ که با حضور سهامداران، اعضاء هیأت مدیره، نماینده بورس، حسابرس و بازرس قانونی به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد، با اشاره به افزایش ۱۶ درصدی رشد تولید اظهار کرد: تولید سولفات پتاسیم به عنوان سودده‌ترین محصول، سال گذشته دو برابر رشد داشت و عمده سود شرکت نیز از محل فروش این محصول بود.

وی افزود: واحد سولفات پتاسیم با ۴ کوره به صورت فول ظرفیت در حال فعالیت بوده بطوریکه در ده ماه گذشته ۲۷ هزار تن از این محصول تولید و تحویل وزارت جهادکشاورزی شده است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه از رشد ۸۶ درصدی میزان درآمد شرکت خبر داد و گفت: سال ۱۴۰۲ با فروش ۱۰۴ هزار تن از مجموع محصولات، برای نخستین بار میزان فروش در شرکت پتروشیمی ارومیه به حدود ۱۹۰۰ میلیارد تومان رسید که افزایش دو برابری سود را در پی داشت.

در ادامه این جلسه علیرضانژاد، نماینده گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس و رییس مجمع اظهار کرد: گزارش مدیرعامل پتروشیمی ارومیه نشان می‌دهد که اتفاقات خوبی در این شرکت رقم خورده و چشم‌انداز روشنی برای آن ترسیم شده است.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی ارومیه با گزارشی بدون ایراد از سوی حسابرس قانونی به کار خود پایان داد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=149173

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});