• امروز : یکشنبه - ۳۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 21 July - 2024
1

شرایط دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت

  • کد خبر : 149290
  • 31 تیر 1403 - 13:45
شرایط دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت
یازاکو - بانک تجارت در طرح پویا تا سقف وام ۳۰۰ میلیون تومان وام پرداخت می‌کند. نرخ سود این وام ۲۳ درصد و سقف مدت زمان بازپرداخت اقساط آن ۳۶ ماه تعیین شده است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک تجارت برای پرداخت وام نقدی، طرح پویا است. مبلغ این وام حداکثر ۳۰۰ میلیون تومان است که متقاضیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در بانک تجارت و داشتن میانگین حساب مناسب، از این طرح بهره‌مند شوند.

شرایط وام طرح پویا بانک تجارت چگونه است؟

برای دریافت این وام، متقاضی ابتدا باید در بانک تجارت حساب کوتاه‌مدت عادی یا جاری افتتاح و در حساب خود مبلغی را سپرده‌گذاری کند. مبلغ وام نسبت به میزان این سپرده می‌تواند تغییر کند و این میزان بین ۳۸ تا ۴۵۰ درصد از مبلغ میانگین سپرده است.

از نکات مثبت طرح مزبور برای وام‌گیرندگان این است که سپرده آنها مسدود نمی‌شود و پنج درصد سود نیز به آن تعلق می‌گیرد. البته مدت خواب این سپرده باید بین سه تا ۹ ماه باشد.

متقاضی باید با داشتن ضامن رسمی یا اعتبار شغلی،‌‌ ضمانت لازم را برای دریافت وام به بانک بدهد. او همچنین نباید دارای چک برگشتی یا بدهی به بانک باشد.

هر قسط وام ۳۰۰ میلیون تومانی چقدر است؟

بانک تجارت برای این تسهیلات، ۲۳ درصد نرخ سود، یک درصد کارمزد و همچنین مدت‌زمان بازپرداخت ۱۲، ۲۴ و ۳۶ماهه تعیین کرده که این مدت نسبت به انتخاب وام‌گیرنده متغیر است. حال اگر بابت این وام ۳۰۰ میلیون تومانی ۳۶ ماه زمان برای امر بازپرداخت لحاظ شود، وام‌گیرنده می‌بایست در هر قسط ماهانه مبلغ ۱۱ میلیون و ۶۱۲ هزار تومان به بانک تجارت پرداخت کند.

با احتساب کل سود وام طرح پویا که معادل ۱۱۸ میلیون و ۶۴ هزارتومان است، یک درصد کارمزد این طرح و هزینه‌های جانبی اعم از روند تشکیل پرونده و اعتبارسنجی که رقم آن به سه میلیون و ۱۰۰ هزارتومان می‌رسد، وام‌گیرنده در پایان مدت سررسید باید مبلغی بالغ بر ۴۲۱ میلیون و ۱۶۴ هزارتومان به بانک پرداخت کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=149290

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});