• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 1 September - 2024
2

منزوی در گالری خورشید تهران

  • کد خبر : 149771
  • 04 مرداد 1403 - 13:45
منزوی در گالری خورشید تهران
یازاکو - نمایشگاه گروهی تایپ و پوستر منزوی گالری خورشید تهران برپا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، آیناز زارعی، کیوریتور این نمایشگاه با اعلام این خبر اظهار کرد: نمایشگاه منزوی با شرکت ۹ هنرمند از شهرهای زنجان و تبریز ترتیب داده شده است که پیش از این هم در نمایشگاه‌های گروهی بنده شرکت داشتند.

وی افزود: ابتدا قرار بود تعداد شرکت‌کنندگان این نمایشگاه چهار نفر باشند اما بعد به پیشنهاد و برای افزایش جذابیت کار، تصمیم بر آن شد که از حضور هنرمندان بیشتری بهره ببریم.

زارعی گفت: تعدادی از هنرمندان، دانشجویان سال آخر کارشناسی رشته ارتباط تصویری هستند که سابقه فعالیتی پر باری در زمینه نقاشی ، تبلیغات شهری و جشنواره تولید آثار گرافیکی داشته‌اند و البته لازم به ذکر است که یکی از اساتید حوزه گرافیک نیز جهت همراهی با سایر هنرمندان حضور دارند. 

این هنرمند جوان تأکید کرد: تا به امروز در تمام نمایشگاه‌های برگزار شده با موضوع ، تکنیک و ابعاد آزاد در نظر گرفته شده بود اما در این نمایشگاه بر خلاف دوره‌های پیش که تنوعی از آثار در حوزه هنرهای تجسمی از جمله نقاشی ، طراحی ، مجسمه ، عکاسی و … همراه با تکنیک‌های مختلف داشتیم، با مجموعه آثار پوستر و تایپوگرافی روبرو هستیم که به صورت ویژه و بر اساس تقاضای گروه هنرمندان در نظر گرفته شده است. 

وی افزود: یعنی با توجه به موضوع واحد به نوعی رقابت بین آثار هنرمندان بوضوح دیده میشود 

آیناز زارعی در خصوص اسم نمایشگاه توضیح داد: در وهلۀ اول  به دلیل احترام به استاد شاعر حسین منزوی که اهل زنجان بودند و در وهله دوم به این دلیل انتخاب شد که از لحاظ معنایی نشان دهد تا به حال این هنرمندان و آثارشان در انزوا بودند و از امروز تمایل دارند به صورت جدی‌تر و مداوم‌تر که وارد عرصه هنری شوند.

گفتنی است، نمایشگاه تایپ و پوستر منزوی از ۵ تا ۸ مرداد از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در گالری خورشید تهران میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

 

 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=149771

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});