• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
4

روند رو به رشد سرانه ورزشی منطقه ۳ شهرداری با احداث دو مجموعه ورزشی در شهرک شهید تجلایی

  • کد خبر : 150520
  • 11 مرداد 1403 - 13:45
روند رو به رشد سرانه ورزشی منطقه ۳ شهرداری با احداث دو مجموعه ورزشی در شهرک شهید تجلایی
یازاکو - شهردار منطقه ۳ تبریز از احداث دو مجموعه ورزشی در شهرک شهید تجلایی خبر داد و گفت: با بهره برداری از این دو مجموعه، ضمن افزایش رضایتمندی شهروندان، شاهد افزایش قابل توجهی در سرانه‌ فرهنگی و ورزشی شهرداری منطقه ۳ خواهیم بود.

علی قاسمی در دیدار با اهالی شهرک شهید تجلایی با اعلام این خبر گفت: در راستای بهره‌مندی یکسان تمام شهروندان از منابع شهری و بر اساس نیازسنجی صورت گرفته در حوزه فرهنگ و ورزش و همچنین در جهت افزایش سرانه ورزشی در یکی از مناطق کم‌برخوردار دو سالن ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال در شهرک شهید تجلایی در حال احداث است.

وی افزود: یکی از این مجموعه ها از سوی شهرداری منطقه ۱ با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان احداث شده که طی روزهای آینده به بهره برداری خواهد رسید و در کنار این مجموعه یک سالن ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان با تمام امکانات تفریحی و رفاهی از سوی شهرداری منطقه ۳ در حال احداث است که امیدواریم تا پایان سال کاری بتوانیم تقدیم شهروندان عزیز کنیم.

قاسمی تاکید کرد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و ایجاد نشاط اجتماعی در سال جاری یکی از اولویت های شهرداری منطقه ۳ است که در این راستا این دو مجموعه ورزشی ، تفریحی و رفاهی از سوی شهرداری منطقه ۳ در شهرک شهید تجلایی در حال احداث است.

وی ادامه داد: شهرداری منطقه ۳ تبریز در بودجه امسال نگاه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی و ورزشی داشته و بر همین اساس با احتساب پروژه احداثی از سوی منطقه ۱ حدود ۱۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در شهرک شهید تجلایی در نظر گرفته شده است.

 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=150520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});