• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 1 September - 2024
3

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز در مهرماه

  • کد خبر : 150747
  • 13 مرداد 1403 - 18:00
برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز در مهرماه
یازاکو - معاون گردشگری آذربایجان‌شرقی برگزاری زمان برگزاری این نمایشگاه را مهرماه سال‌جاری و در محل نمایشگاه بین‌المللی کلانشهر تبریز عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، علیرضا بایرام‌زاده در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز در معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های استان گفت: نمایشگاه گردشگری تبریز با رویکرد معرفی همه‌جانبه امکانات سفر در استان آذربایجان‌شرقی و ظرفیت‌های خدماتی، اقامتی و تفریحی در مهرماه سال‌جاری و در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار خواهد شد.

معاون گردشگری آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در این نمایشگاه شرکت‌ها گردشگری داخلی و خارجی، فعالین صنعت گردشگری بین‌الملل بالاخص کشورهای همسایه و کشورهای هدف گردشگری در کنار هنرمندان و محصولات صنایع‌دستی استان به معرفی همه جانبه ظرفیت‌های کم‌نظیر آذربایجان‌شرقی خواهند پرداخت.

او افزود: امسال درحالی سومین دوره از نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار خواهد شد که این نمایشگاه در سال گذشته با استقبال علاقمندان، سرمایه‌گذاران و فعالان داخلی و خارجی حوزه گردشگری مواجه شده و رویکرد نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز در سال گذشته منجر به ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاران و فعالان حوزه گردشگری شده و این استان پس از این نمایشگاه بیش از پیش مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی واقع شد.

بایرام‌زاده در خصوص اهمیت نمایشگاه گردشگری تبریز گفت: باتوجه به وجود آثار تاریخی و جاذبه‌های تاریخی متعدد در این استان، با برگزاری نمایشگاه گردشگری می‌توان به معرفی همه‌جانبه اکثر ملزومات و دغدغه‌های سفر را برای گردشگران تسهیل پرداخت و تصوری اجمالی از ظرفیت‌ها، جاذبه‌ها و امکانات موجود در این استان را به گردشگران ارائه کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=150747

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});