• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
4

شهرداری تبریز پاسخگوی مطالبات شهروندان در بستر “سامد”

  • کد خبر : 151519
  • 21 مرداد 1403 - 9:30
شهرداری تبریز پاسخگوی مطالبات شهروندان در بستر “سامد”
یازاکو - معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار به همراه مدیرکل بازرسی شهرداری تبریز با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی سئوالات برخی از شهروندان در حوزه مدیریت شهری شدند.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، سیاوش فتح اللهی به همراه داود باغی با حضور در محل استانداری آذربایجان شرقی، از طریق سامانه تلفنی و الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد ۱۱۱) به سئوالات شهروندان در حوزه مدیریت شهری پاسخ دادند.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار و مدیرکل بازرسی شهرداری تبریز  در این ارتباط تلفنی، به تماس شهروندان که در زمینه های مختلف بود، پاسخ داده و راهنمایی های لازم را ارائه کردند.

این ارتباط تلفنی با شهروندان در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی و تاکید مقام عالی استان مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی برقرار شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=151519

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});