• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
2

ساخت‌وساز غیر مجاز ۷ هزار مترمربع از اراضی اوغلی و مایان تخریب شد

  • کد خبر : 151862
  • 23 مرداد 1403 - 13:45
ساخت‌وساز غیر مجاز ۷ هزار مترمربع از اراضی اوغلی و مایان تخریب شد
یازاکو - معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز از تخریب ۷ هزار مترمربع حصار و دیوارکشی غیرمجاز در اوغلی و مایان توسط عوامل این معاونت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، سجاد رضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: نهمین مرحله تبدیل به حالت اولیه ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده شهرداری منطقه ۶ تبریز، توسط عوامل معاونت محیط زیست و خدمات شهری این منطقه اجرا شد.

وی افزود: به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و کنترل آنها، در یک اقدام ضربتی، ۷ هزار مترمربع حصار و دیوارکشی غیرمجاز واقع در محدوده و حریم شهرداری این منطقه (اوغلی و مایان) طبق دستور دادستان تبریز، توسط معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری و با همکاری و همراهی پرسنل نیروی انتظامی تخریب و به حالت اولیه بازگردانده شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز در ادامه اذعان کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز به دلیل رعایت نکردن مسائل فنی در احداث بنا نه تنها برای شهروندان مشکلات بسیاری به وجود می‌آورد و در صورت بروز حوادث غیرمترقبه خسارات جبران‌ناپذیری به همراه خواهد داشت و در این رابطه شهرداری در اجرای احکام صادر شده برای ساخت و سازهای غیرمجاز با قاطعیت برخورد می‌کند و احکام تخریب بدون مماشات به اجرا در می‌آید.

رضایی با بیان آسیب های ناشی از ساخت و سازهای غیرمجاز از جمله تضییع حقوق قانونی سایر شهروندان، افزود: سلب فرصت از سود جویانی که با احداث بناهای فاقد مجوز قانونی، سلامت و امنیت شهر و شهروندان را به مخاطره می‌اندازند از مهم ترین رویکردهای شهرداری در برخورد با این افراد است.

وی تصریح کرد: شهرداری منطقه ۶ تبریز با هدف و با ارائه تسهیلات و شرایط بهتر برای ساخت و سازهای قانونی بستر های لازم برای طی شدن مسیر قانونی، همکاری شهروندان و کاهش ساخت و ساز غیرمجاز را فراهم کرده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=151862

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});