• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
2

پروژه ۶۵۰ میلیارد ریالی سالن ورزشی بانوی شهر وارد فاز اجرایی می‌شود

  • کد خبر : 151924
  • 24 مرداد 1403 - 10:18
پروژه ۶۵۰ میلیارد ریالی سالن ورزشی بانوی شهر وارد فاز اجرایی می‌شود
یازاکو - شهردار منطقه ۳ تبریز از اتمام فاز مطالعات و طراحی مجموعه ورزشی چندمنظوره بانوی شهر در "میدان تیر" ارتش در ضلع جنوبی بلوار شهید قاسم سلیمانی (کمربندی میانی) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، علی قاسمی در گفتگوی تلویزیونی با برنامه تبریزیم با اعلام این خبر گفت: یکی از پروژه های تعریف شده در محل میدان تیر ارتش، احداث مجموعه تفریحی و ورزشی چند منظوره “بانوی شهر” ویژه بانوان است که در این راستا فاز مطالعاتی و طراحی این پروژه از سوی مشاور به اتمام رسیده و به زودی وارد فاز عملیاتی آن خواهیم شد.

وی با بیان اینکه مجموعه تفریحی ورزشی بانوی شهر با وسعت ۹۰۰۰ متر مربع توسط شهرداری  منطقه ۳ تبریز احداث می شود، افزود: برای احداث مجموعه فرهنگی ورزشی تفریحی بانوان اعتباری  بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال پیش بینی شده که احداث این مجموعه می تواند در پر کردن اوقات فراغت بانوان و همچنین سلامت و شادابی آنها نقش تاثیرگذار داشته باشد.

قاسمی با اعلام اینکه به زودی فاز عملیات عمرانی این پروژه به زودی شروع می شود، تصریح کرد: این مجموعه ویژه بانوان بوده و کاربری های مختلف، مثل مرکز تفریحی، رستوران و محل اقامتی در آن تعریف شده است.

وی ادامه داد: شهرداری تبریز در سال های آتی در کنار دیگر مسائل شهری، بحث ورزش را نیز جزو ضروریات اصلی شهری قلمداد کرده است که منطقه ۳ نیز توسعه ورزش همگانی را در برنامه کاری خود قرار داده است چرا که افزایش میزان مشارکت شهروندان در چنین برنامه هایی افزایش دهنده نشاط اجتماعی است و احداث مجموعه ورزشی بانوان نیز در این راستا است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=151924

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});