• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
5

اجرای ۲۰ هزار متر مربع کفسازی در سطح منطقه ۳ طی پنج ماه سال جاری

  • کد خبر : 151968
  • 24 مرداد 1403 - 14:00
اجرای ۲۰ هزار متر مربع کفسازی در سطح منطقه ۳ طی پنج ماه سال جاری
یازاکو - از ابتدای امسال تا به امروز در معابر و پارک های سطح حوزه شهرداری منطقه ۳ تبریز، بیش از ۲۰ هزار متر مربع کفسازی اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، معاون فنی و عمرانی منطقه ۳ با اعلام این خبر گفت: ایجاد پیاده راه ها و بازنمایی شکل و شمایل سنتی محلات و همچنین مناسب سازی پارک ها جهت استفاده بهینه شهروندان از رویکردهای شهرداری منطقه ۳ تبریز است.

وی افزود: شهرداری منطقه ۳ در کنار احداث خیابان های جدید و بازگشایی ها و سایر پروژه های عمرانی و فرهنگی و ورزشی، توجه بیشتری نیز به جایگاه اصلی و ارزشمند انسان در اجرای پروژه های شهری دارد و در این راستا در پنج ماه اول سال جاری بیش از ۲۰۰۰۰ متر مربع کف سازی در معابر وپارک های سطح حوزه این منطقه اجرا شده است.

سمیه خدادوست با بیان اینکه متاسفانه در دوره های گذشته آنطور که باید به جایگاه و ارزش انسان در حوزه احداث خیابان و پیاده راه ها اهمیت لازم داده نشده و حال مدیریت شهری با دستور اکید شهردار تبریز به فکر جبران این کاستی ها  برآمده است، افزود: شهرداری منطقه ۳ نیز در مسیرهایی که امکان اجرای کف پوش و سایر برنامه مرتبط در راستای اهمیت دادن به عابران پیاده باشد، استقبال می کند.

معاون فنی وعمرانی شهردای منطقه ۳ ادامه داد: در طول سال جاری بیش از ۵۰۰۰ متر مربع  در پیاده راه ههای فاز دوم پارک باغشمال، ۳۵۰۰ متر مربع در جاده جوان، ۵۰۰۰ متر مربع در جاده سلامت خیابان آزادی، ۱۵۰۰ متر مربع در خیابان شریعتی، ۱۰۰۰ متر مربع در خیابان صائب، ۱۵۰۰ متر مربع در آبادانی مسکن  و ۳۰۰۰ متر مربع  در پارک جنگلی مارالان  کف سازی وعملیات سنگ فرش اجرا شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=151968

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});