• امروز : دوشنبه - ۲۹ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 19 August - 2024
3

رفع محدودیت تولید برق در پیک تابستان سال ۱۴۰۳

  • کد خبر : 152165
  • 27 مرداد 1403 - 10:05
رفع محدودیت تولید برق در پیک تابستان سال ۱۴۰۳
یازاکو - شناسایی و رفع محدودیت های نیروگاه حرارتی تبریز جهت آمادگی برای تولید برق پایدار در پیک تابستان ۱۴۰۳ توسط واحد امور تعمیرات ابزار دقیق نیروگاه حرارتی تبریز انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، مدیر امور تعمیرات ابزار دقیق نیروگاه حرارتی تبریز گفت: جهت تولید برق پایدار در بخش‌های مختلف شیمی، فیدپمپ‌ها و ماشین روم جهت ارتقای توان، محدودیت های موجود را شناسایی و برای رفع آن اقدامات اساسی صورت گرفته است.

آرمان اکبری در ادامه افزود: خرابی سیستم کنترل و قطع شدن سیگنال ها در سنسور ها، تغذیه های ۴۸ ولت و ۱۲۵ ولت با همت متخصصان امور تعمیرات ابزار دقیق شناسایی و رفع گردید.

وی با اشاره به اینکه آب نیاز اصلی نیروگاه جهت تولید برق می باشد گفت: چاه های موجود در دشت مایان و با توجه به گسترده بودن تعداد این چاه ها درصورت مشکل در سیستم تغذیه و یا قطعی برق ، مدت زمان زیادی برای راه‌اندازی مجدد چاه ها صرف می شد که برای رفع این مشکل در بستر مخابراتی سیستم جدید در مرحله نصب و راه اندازی قرار دارد که این سیستم کنترل راه اندازی مجدد پمپ ها، از راه دور را مسیر می سازد.

مدیر امور تعمیرات ابزار دقیق نیروگاه حرارتی تبریز ادامه داد: برای رفع این مشکل در بستر مخابراتی سیستم جدید نصب و راه‌اندازی شد که این سیستم کنترل، راه اندازی مجدد پمپ‌ها در بستر مخابراتی را انجام می دهد.

آرمان اکبری خاطر تشریح کرد: در بخش برج های خنک‌کن تمامی رایزرها، موتورایز و ولوها همچنین تمامی سنسورهای حفاظتی گیربکس‌ها جهت اندازه‌گیری سطح روغن  و ویبره گیربکس‌ها نیز مجدداً باز بینی و ست شدند.

وی خاطر نشان کرد: همه عزیزان در تمام راه‌اندازی‌ها و محدودیت‌ها که نیروگاه با آن مواجه می شود پا به پای پرسنل زحمتکش بهره‌برداری در این بخش‌ها به صورت ایثارگرانه و گمنام در حال فعالیت و تلاش هستند تا برق پایدار تولید شود و بنده تشکر و قدردانی می‌کنم و از اینکه در کنار این عزیزان مشغول خدمت هستم افتخار می‌کنم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=152165

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});