• امروز : یکشنبه - ۲۸ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 18 August - 2024
2

لزوم توجه به سه محور اصلی آموزش گردشگری در آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 152250
  • 27 مرداد 1403 - 17:00
لزوم توجه به سه محور اصلی آموزش گردشگری در آذربایجان‌شرقی
یازاکو - معاون گردشگری آذربایجان شرقی در جلسه ضرورت و نقش آموزش در صنعت گردشگری استان ضمن تأکید بر لزوم توجه به محورهای اصلی آموزش گردشگری، آموزش گردشگری را راه‌حلی مطمئن برای افزایش هماهنگی میان نهادهای دولتی، بخش‌خصوصی و جوامع‌ محلی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، علیرضا بایرام زاده روز شنبه ۲۷ مردادماه ۱۴۰۳ در جلسه ضرورت و نقش آموزش در صنعت گردشگری گفت: آموزش متولیان بخش خصوصی در امر گردشگری، بخش دولتی و کارکنان زیرمجموعه دولت در مسیر تسهیل روند خدمات در کنار افزایش آگاهی جوامع محلی سه حوزه حائز اهمیت در امر آموزش گردشگری تلقی می‌شود که لازم است در راستای پویایی صنعت گردشگری استان، آموزش گردشگری به‌عنوان راه‌حلی مطمئن برای افزایش هماهنگی میان نهادهای دولتی، بخش‌خصوصی و جوامع‌ محلی مورد توجه قرار گیرد.

معاون گردشگری آذربایجان‌شرقی ادامه داد: آموزش برای کارکنان و شاغلین تأسیسات گردشگری استان در راستای ارتقای کیفیت خدمات، افزایش رضایت گردشگران و توسعه پایدار صنعت گردشگری به نوبه خود تأثیر بسزایی در توسعه پایدار صنعت گردشگری استان ایفا می‌کند.

او افزود: آموزش گردشگری به جوامع محلی با افزایش مشارکت و آگاهی مردمی، حفاظت از آثار تاریخی، فرهنگی و طبیعی در کنار ایجاد تعامل مثبت مردم محلی با گردشگران ورودی نیز دومین محور مهم در امر آموزش گردشگری بشمار می‌آید.

بایرام‌زاده با اشاره به لزوم توجه هرچه بیشتر به آموزش مدیران و کارکنان زیرمجموعه دولت در حوزه گردشگری گفت: آموزش گردشگری به کارکنان و شاغلین زیرمجموعه دولت، ضمن افزایش هماهنگی بین نهادهای دولتی و بخش‌خصوصی، منجر به بهبود مدیریت و نظارت بر فعالیت‌های گردشگری، افزایش کیفیت خدمات عمومی و تسهیل روند توسعه گردشگری می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=152250

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});