• امروز : یکشنبه - ۲۸ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 18 August - 2024
2

چگونه از زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه مطلع شویم؟

  • کد خبر : 152278
  • 27 مرداد 1403 - 22:00
چگونه از زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه مطلع شویم؟
یازاکو - مدیرعامل این سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر گفت: مسافرین محترم می توانند با نصب اپلیکیشن تبریز اپ در تلفن همراه هوشمند، از زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه ها مطلع شوند.

محمد حسین زاده افزود: با نصب سیستم های ردیاب در تمامی اتوبوسها و نیز با همکاری سازمان فنآوری اطلاعات شهرداری تبریز، به‌منظور تسریع در دسترسی شهروندان به برنامه حرکت اتوبوس‌ها و اطلاع از زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه ها، در اپلیکیشن تبریز اپ این امکان فراهم شده است که مسافرین عزیز و شهروندان محترم می توانند با مراجعه به سایت https://tabrizapp.ir/ با دانلود و نصب اپلیکیشن تبریز اپ در تلفن همراه خود، از زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه مطلع و برنامه ریزی سفر خود را انجام دهند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز افزود: در این زمینه سازمان فاوای شهرداری تبریز برای آماده شدن زیر ساخت‌های این سامانه با جمع آوری اطلاعات خطوط و ایستگاه‌های اتوبوسرانی، ۶۹ خط اتوبوسرانی را در نقشه پیاده سازی و بیش از ۱۶۰۰ ایستگاه اتوبوس جانمایی دقیق کرده است.

حسین زاده گفت: همچنین با همت حوزه فنآوری و هوشمند سازی سازمان، در ۵۴۷ دستگاه اتوبوس سیستم ردیاب نصب و فعال شده و اطلاعات مربوطه بصورت مستمر به روز رسانی می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز در خاتمه گفت: اطلاع از زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه و نمایش آن‌ها روی نقشه می‌تواند نقش مؤثری در ترغیب شهروندان در استفاده از وسایل نقلیه عمومی داشته باشد و اگر شهروندان می‌خواهند در کمترین زمان و با پرداخت کمترین هزینه از محلی که قرار دارند به مقصد خود بروند، منوی زمان رسیدن اتوبوس در اپلیکیشن تبریز اپ، یکی از بهترین گزینه‌ها است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=152278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});