• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
2

اجرای ۵۰ هزار متر مربعی طرح “نگهداشت شهری” در منطقه۱ تبریز

  • کد خبر : 152512
  • 29 مرداد 1403 - 19:00
اجرای ۵۰ هزار متر مربعی طرح “نگهداشت شهری” در منطقه۱ تبریز
یازاکو - معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۱ تبریز از اجرای طرح "نگهداشت شهری" طی ۷۲ ساعت گذشته در محدوده‌ای بالغ بر ۵۰ هزار متر مربع از این منطقه خبر داد.

رسول عزیزی ضمن اعلام این خبر افزود: طرح مذکور که یکی از اثرگذارترین طرح‌های شهری در تمامی محلات سطح شهر به ویژه در محلات کم برخوردار بوده در این منطقه نیز با جدیت و سرعت در حال اجرا است.

وی گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته درحدود ۵۰ هزار متر مربع از سطح محلات این منطقه شامل عباسی، ایستگاه طاق، ولیعصر (عج)، خیابان استاد شهریار، خیابان صفا، سیلاب شهید حلاج آذر، توانیر فلکه رودکی و محدوده فرهنگ شهر عملیات پاکسازی، اصلاح جوب، امحای دیوار نوشته، تنظیف کانیووها و کانال‌ها، اصلاح باکس و زیر باکس زباله‌ها صورت گرفت.

این اقدام توسط معاونت خدمات شهری و نواحی دوگانه در قالب چندین طرح عملیاتی شده و تداوم دارد.

رسول عزیزی همچنین اعلام کرد: با توجه به اعلام نارضایتی شهروندان از ایجاد سد معبر و ترافیک شهری توسط برخی افراد که منجر به بروز مشکلات عدیده‌ای شده است، طرح جمع آوری سد معبر از سطح منطقه در فاز اول آغاز و در چند مسیر به اتمام رسیده است.

وی گفت: در تداوم این طرح نظر به بروز همین مشکل در مسیرهای آخر خیابان عباسی، کوی شهید بهشتی و شهید شفیع‌زاده فاز دوم این طرح توسط این معاونت آغاز و اکیپ های خدماتی سریعا عملیات جمع آوری سد معبر را در مسیرهای مذکور اجرایی کردند که با نظارت دقیق مسئولان واحدهای سد معبر انجام پذیرفت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=152512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});