• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
3

قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه ۳/ ارجاع بیش از ۵۰ مورد پرونده تخلفات ساختمانی به کمیسیون ماده صد

  • کد خبر : 152756
  • 31 مرداد 1403 - 15:30
قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه ۳/ ارجاع بیش از ۵۰ مورد پرونده تخلفات ساختمانی به کمیسیون ماده صد
یازاکو - معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ تبریز از اجرای حکم تخریب برای بیش از۲۴ فقره ساخت و ساز غیر مجاز در محدودهاین منطقه طی ۵ ماه اول سال جاری خبر داد وگفت: طی این مدت بیش از ۵۰ پرونده تخلفات ساختمانی توسط این معاونت به کمیسیون ماده صد معرفی شده است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، محمد کاویانی گفت: تعداد پرونده های بررسی شده، تشکیل یافته و ارجاع شده به کمیسیون ماده صد شهرداری کلانشهر تبریز توسط  معاونت خدمات شهری  منطقه ۳ تا مرداد ماه ، ۵۰ فقره بوده است. بیشتر این پرونده ها، شامل مواردی خاص از جمله جریمه، اعاده به حالت اولیه و قلع بنا می شود.

وی ادامه داد: همچنین طی این مدت از ۲۰۰ فقره ساخت وساز غیر مجاز جلوگیری بعمل آمده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری  منطقه ۳با اشاره به حضور میدانی و ارزیابی عملکرد این معاونت با حضور معاون ، جانشین و کارشناسان معاونت خدمات شهری شهرداری کلانشهر تبریز ، گفت: با هدف شناسایی نقاط ضعف و قوت ، بهبود کیفیت خدمت رسانی به شهروندان و رفع کاستی ها و نقاط ضعف خدمت رسانی ، عملکرد این معاونت مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: و ضعیت جمع آوری پسماند و تنظیف، لایروبی کانال ها و جوب ها، ساماندهی باکس ها و شست و شو و گندزدایی و آهک پاشی، لکه گیری و چاله زدایی، زنده گیری سگ های بلاصاحب، پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز ، سدمعبر مغازه ای و خودرویی، حذف موانع فیزیکی، جمع آوری مصالح ساختمانی، امحاء آگهی و دیوار نوشته و اجرای طرح های نقاشی و زیباسازی و همچنین رسیدگی به وضعیت روشنایی زیرگذرها و روگذرها از مهمترین آیتم های  بود که در این دور مورد ارزیابی قرار گرفت.

کاویانی اظهار داشت: بازدید و ارزیابی عملکرد معاونت های خدمات شهری مناطق به صورت دوره ای در طول سال انجام می گیرد و در دوره جدید نیز با دقت بیشتری نسبت به بررسی وضعیت خدمات شهری مناطق مختلف اقدام شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=152756

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});