• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 1 September - 2024
0

آقای وزیر به هوش باشید

  • کد خبر : 153059
  • 04 شهریور 1403 - 11:11
آقای وزیر به هوش باشید
یازاکو - آقای وزیر شاید تصاویر فوق به خاطرتان باشد شاید هم نباشد زیاد مهم نیست. وقتی حدود 10 سال پیش در نمایشگاه کتاب اورمیه بر حسب اتفاق وارد غرفه انتشارات یاز شدید و خبرگزاریها تصاویر فوق را منتشر کردند گروهک نفرت پراکن آذریها فریاد برآوردند و شما را مورد هجوم قرار دادند که چگونه یک مقام دولتی به خود اجازه داده تا کنار یک تجزیه ­طلب قرار بگیرد و تصاویر آن هم منتشر شود؟

یازاکو، بهرام اسدی_ آقای وزیر شاید تصاویر فوق به خاطرتان باشد شاید هم نباشد زیاد مهم نیست. وقتی حدود ۱۰ سال پیش در نمایشگاه کتاب اورمیه بر حسب اتفاق وارد غرفه انتشارات یاز شدید و خبرگزاریها تصاویر فوق را منتشر کردند گروهک نفرت پراکن آذریها فریاد برآوردند و شما را مورد هجوم قرار دادند که چگونه یک مقام دولتی به خود اجازه داده تا کنار یک تجزیه ­طلب قرار بگیرد و تصاویر آن هم منتشر شود؟

از آن موقع حدود ۱۰ سال گذشته است ولی ما نه کشور، نه شهر، نه روستا و نه حتی یک باب منزل را تجزیه نکردیم برعکس، همان گروه متلاشی­گر وارد وزارتخانه متبوع شما شده اداره کتاب را تحت سیطره خود درآوردند، کشور را به فارس دارای تمام حقوق شهروندی و غیرفارس فاقد کوچکترین حقوق اجتماعی تقسیم کردند و نفر‌ت‌پراکنی­های خود را از اداره کتاب ادامه دادند تا جایی که فریاد از نهاد مؤلفین و ناشران بلند شد.

آقای وزیر، ما قبل از همه شما را به عنوان یک اهل قلم می­شناسیم. قلم برای ما و شما مقدس است (ن والقلم و ما یسطرون) هر کسی در هر موقعیتی بخواهد به قلم ما تعدی کند دستش را قلم می­کنیم و الان فرقه ضاله ایرانشهری و نوکران کاسه‌لیس آنها یعنی گروهک مفسده‌جوی آذریها در وزارتخانه تحت مدیریت شما به قلم ما تعدی کرده ­اند و ما حق دفاع مشروع و قانونی خود می­دانیم که دست آنها را از این تعدی کوتاه کنیم و آنها را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیرون نماییم و راههای آن را هم می‌دانیم ولی با درایتی که از شما سراغ داریم این امر را به شما می ­سپاریم چرا که حضرتعالی در این مورد سابقه دارید و این موارد در دولت احمدی­ نژاد هم نه به این شدت تکرار شده بود و شما در دوره تصدی گری قبلی خود تا حدی دست آن تعدی‌گران را کوتاه کردید و انتظار داریم در این مورد هم که صدالبته شدیدتر از مورد قبلی است و آن فرقه و این گروهک را که مانند اختاپوس و خرچنگ­وار چنگ در اداره کتاب انداخته­اند بیرون کنید و اداره تحت مدیریت خود را از لوث وجود این آلودگان پاک نمایید. (جاءالحق و ذهق الباطل ان الباطل کان ذهوقا)

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=153059

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});