• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 1 September - 2024
2
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی:

تنگ‌نظری در برابر سرمایه‌گذاری توجیه ندارد

  • کد خبر : 153564
  • 08 شهریور 1403 - 18:00
تنگ‌نظری در برابر سرمایه‌گذاری توجیه ندارد
یازاکو - سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: تنگ‌نظری در برابر سرمایه‌گذاری، توجیه ندارد و هر جایی که مانعی وجود دارد موظفیم آن را برطرف کنیم.

تراب محمدی امروز (هشتم شهریور ماه) در آیین بهره‌برداری از واحد تولیدی آذرپلی اتیلن در مراغه، بیان کرد: یکی از برکات سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال، کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی است. زنجیره ارزش در شهرستان مراغه که دارای باغات و محصولات کشاورزی متنوع است باید ایجاد شود.

وی اظهار کرد: آذربایجان شرقی با داشتن ۵۷ شهرک صنعتی، یک استان مهم است و در زمینه‌های مختلف تولیدی از جمله در صنایع فولادی، غذایی و قطعه‌سازی پیشرو است.

او ادامه داد: یکی از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم احیای واحدهای راکد بود که در این راستا ۷۰۲ واحد صنعتی، خدماتی و کشاورزی احیا شدند و به چرخه تولید و خدمات‌رسانی بازگشتند. تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام نیز از دیگر سیاست‌های دولت سیزدهم بود.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: در دولت چهاردهم نیز با دستور رئیس جمهوری، پروژه‌ای شروع نخواهد شد، مگر اینکه اعتبار آن تامین شود.

محمدی بر لزوم تسهیل سرمایه‌گذاری در استان تاکید کرد و افزود: باید موانع موجود در مسیر سرمایه‌گذاری و تولید را از میان برداریم تا سرمایه‌گذاران با رغبت کامل در این حوزه بردارند.

وی با اشاره به اینکه واحد پیگیری در استانداری آذربایجان شرقی ایجاد شده است، گفت: حلقه مفقوده مدیریت امروزی پیگیری است و تمام اداره‌ها باید واحد نظارت و پیگیری را فعال کنند تا مشکلات پیش رو حل شوند.

محمدی با بیان اینکه دولت به‌تنهایی نمی‌تواند جوابگوی نیازهای اشتغالزایی در کشور باشد، ادامه داد: سرمایه‌گذاران دین خود را با سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در کشور ادا می‌کنند. بنابراین باید با ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز، شرایط را برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم کنیم.

وی افزود: امیدوارم با استقرار دولت جدید، بانک‌ها هم از حالت انقباظی خارج شوند و از طریق پشتیبانی مالی بتوانند تولید را تسهیل کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=153564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});