• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 27 September - 2024
1

نمایشگاه بین المللی تخصصی قطعات خودرو در تبریز گشایش یافت

  • کد خبر : 156200
  • 04 مهر 1403 - 20:41
نمایشگاه بین المللی تخصصی قطعات خودرو در تبریز گشایش یافت
یازاکو - بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی قطعات خودرو با حضور تولیدکنندگانی از ۱۲ استان کشور و نمایندگی هایی از هفت کشور خارجی در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز گشایش یافت.

این نمایشگاه از امروز چهارشنبه چهارم تا هفتم مهر ماه با حضور متخصصان و فعالان صنعت قطعه سازی در سالن های پروین اعتصامی، امیرکبیر و شهریار نمایشگاه بین المللی تبریز برپا شده است.

در این نمایشگاه فعالان صنعت قطعات یدکی خودرو از استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، مازندران، گیلان، اردبیل، مرکزی، البرز و قزوین شرکت دارند.

کشورهای آلمان، چین، ترکیه، روسیه، ژاپن، ایتالیا و اسپانیا نیز در قالب نمایندگی محصولات خود را در این نمایشگاه در معرض دید عموم و علاقه مندان به این صنعت قرار داده اند.

در این نمایشگاه انواع قطعات خودرو، تجهیزات تعمیرگاهی و دیاگ، لنت ترمز، انواع فیلتر، روغن موتور و گیربکس، بلبرینگ، قطعات جلوبندی، قطعات فلزی بدنه خودرو، قطعات سیستم تعلیق خودرو، فورج، انواع تسمه، اگزوز، دیسک صفحه و کلاچ و محصولات فولادی به نمایشگاه گذاشته شده است.

متخصصان و فعالان صنعت قطعه سازی خودرو و عموم علاقه مندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ به محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز مراجعه کنند.

سالانه دهها نمایشگاه بین المللی و تخصصی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تبریز با حدود ۵۱ هزار مترمربع فضای سرپوشیده برای متخصصان و علاقه مندان برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=156200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});