• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
1

بررسی مطالبات کشاورزان آذربایجان‌شرقی با حضور وزیر جهاد کشاورزی

  • کد خبر : 157010
  • 14 مهر 1403 - 13:15
بررسی مطالبات کشاورزان آذربایجان‌شرقی با حضور وزیر جهاد کشاورزی
یازاکو - اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف کشاورزی استان آذربایجان شرقی در دیدار با غلامرضا نوری، وزیر جهاد کشاورزی ضمن حمایت از سیاست‌های وی، به بررسی مشکلات کشاورزان و دامداران استان پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، در این دیدار، هیئت رئیسه اتاق اصناف کشاورزی استان آذربایجان شرقی از اعلام به‌ موقع قیمت محصولات کشاورزی و افزایش قیمت شیر درب دامداری‌ها قدردانی کردند. همچنین در این دیدار بر تسریع در پرداخت مطالبات گندم‌کاران، دامداران و ساماندهی تشکل‌های کشاورزی تأکید شد.

هادی فرجی آزاد، رئیس اتاق اصناف کشاورزی استان آذربایجان شرقی در این دیدار برخی از مشکلات کشاورزان و دامداران استان را مطرح کرد.

وی خواستار تسریع در پرداخت مطالبات گندم‌کاران شد، چراکه با گذشت ۲ماه از تحویل گندم به دولت، هنوز مطالبات آن‌ها به‌طور کامل پرداخت نشده است و کشاورزان با کمبود نقدینگی مواجه هستند.

وی همچنین به تأخیر سه‌ماهه در پرداخت مطالبات دامداران توسط یکی از کارخانه‌ها اشاره کرد و خواهان تسریع در پرداخت آن‌ها شد.

رئیس اتاق اصناف کشاورزی استان آذربایجان شرقی همچنین خواستار ساماندهی تشکل‌های کشاورزی و نقش مؤثر آن‌ها در مدیریت زنجیره تولید، توزیع و مصرف محصولات کشاورزی شد.

وی بر اهمیت اهداف نظام صنفی کشاورزی در ساماندهی مشاغل کشاورزی و صدور پروانه فعالیت تأکید کرد و تجدید نظر و اصلاح دستورالعمل ساماندهی دامداری‌های روستایی و عشایری را خواستار شد.

در پایان نیز درخواست اتصال سامانه سبک به درگاه ملی مجوزها مطرح شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=157010

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});