• امروز : دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 21 October - 2024
0

جریمه ۱۰ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریالی برای قاچاق شکر در بستان‌آباد

  • کد خبر : 158843
  • 30 مهر 1403 - 11:38
جریمه ۱۰ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریالی برای قاچاق شکر در بستان‌آباد
یازاکو - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه خرید و فروش کالا بدون ثبت در سامانه تجارت ممنوع است، گفت: عدم رعایت ضوابط در ثبت معامله در سامانه جامع تجارت، موجب جریمه ۱۰ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریالی متخلف به اتهام قاچاق شد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، صمد حضرتی روز دوشنبه افزود: عوامل نیروی انتظامی بستان آباد، ۲۵ هزار کیلوگرم شکر را از یک دستگاه کامیون در این شهرستان کشف و پرونده آن را به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی اظهار کرد: شعبه بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز این شهرستان به این پرونده تخلف به ارزش ۱۰ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: شعبه با بررسی اوراق پرونده به دلیل رعایت نکردن ضوابط در ثبت معامله در سامانه جامع تجارت مدارک اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا متخلف را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

حضرتی، ادامه داد: شعبه تجدیدنظر ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق استان نیز حکم شعبه بدوی تعزیرات حکومتی را تایید کرد.

جریمه ۱۰ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریالی برای قاچاق شکر در بستان‌آباد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به پرونده شرکت واردکننده سموم کشاورزی در مراغه، گفت: ماموران نیروی انتظامی ۳۰۰ لیتر سم کشاورزی را از یک دستگاه خودروی سایپا در این شهرستان کشف کرده و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

حضرتی، ادامه داد: شعبه بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی این شهرستان به این پرونده قاچاق به ارزش ۹۵۳ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی یادآور شد: شعبه با بررسی اوراق پرونده به دلیل ارایه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و شرکت وارد کننده متخلف را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

حضرتی، افزود: شعبه رسیدگی کننده همچنین مدیرعامل شرکت مزبور را به پرداخت ۹۵۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=158843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});