• امروز : دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 28 October - 2024
2

اجرای عملیات ساماندهی و بهسازی بوفه‌های دور استخر تفرجگاه ائل‌گولی

  • کد خبر : 159493
  • 06 آبان 1403 - 17:00
اجرای عملیات ساماندهی و بهسازی بوفه‌های دور استخر تفرجگاه ائل‌گولی
یازاکو - با هدف حذف موانع و زوائد و نیز افزایش زیبایی‌های بصری در مجموعه تاریخی و تفریحی ائل‌گولی ، اجرای عملیات ساماندهی و بهسازی بوفه‌های دور استخر این مجموعه در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، سیامک‌آسیایی گفت: مجموعه ائل‌گولی به ویژه مسیر یک کیلومتری دور استخر این مجموعه یکی از مسیرهای مهم و پرتردد در طول شبانه‌روز می‌باشد و افزایش زیبایی‌های بصری این منطقه از پارک از برنامه‌های اصلی سازمان سیما، منظر و فضای سبز است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون طرحهای مختلف زیباسازی از جمله نورپردازی درختان، مرمت کف‌ها، نصب نیمکت نشین‌های طولی از جنس چوب، رفع نواقص ست‌های ورزشی و تجهیز آنها، اجرای طرحهای ویژه گلکاری در فصول مختلف، تجهیز و نوسازی سیستم صوتی، رفع نواقص و راه‌اندازی مجدد فواره‌های استخر در این مسیر و محوطه پیرامونی آن انجام گرفته است، طرح اخیر ساماندهی و بهسازی بوفه‌ها و حذف موانع و نیز آزادسازی فضا در بخش ورودی اصلی دور استخر را نیز در این راستا توصیف کرد.

آسیایی همچنین ساماندهی و حذف موانع و نیز آزادسازی فضای اضافی بوفه‌ها را موجب تسهیل تردد مراجعین در این مسیرها عنوان کرد که مشاهده آسان زیبایی‌های دور استخر و عمارت کلاه فرهنگی آن هنگام تردد در معابر پیرامونی این مجموعه را نیز فراهم می‌آورد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=159493

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});